Greetings from Skåne!!
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Greetings from Skåne!!

    Tjena tjejer!!

    Ja i veckan så kastade jag mig på planet ner till mina föräldrar!
    Stod helt enklet inte ut längre!!
    Fabian hade nog sveriges värsta 8 månaders kris =((
    (*peppar* *peppar* men det börjar bli bättre!!)

    Jag var helt slut i både kropp och själ och mådde pest! Sambon fick gå hem från jobbet, men nu skulle bort med jobbet så då åkte jag hit!

    Lillskrutten som bara tvärvägrat att sova (ja förutom om man kör motorvägen mållöst fram o tillbaka) somnade I MIN FAMN på flyget!! Man skulle nästan kunna tro att han visste att han skulle få träffa sin älskade mormor snart!

    Och ja, nu är han snart mammas lilla ängel igen, idag har nästan bara skrattat hela dagen.. Hoppas, hoppas att det håller i sig!!

    Annars är det bra med Fabian 8 månader = 71 cm och 9200 kg!!
    Han har precis lärt sig att resa sig med hjälp av möblerna vilket ganska ofta resluterar i att han dimper ner på rumpan igen..

    Kram på er!
    Fabian 2005-12 & Stella 2007-10
  2. 1
    Greetings from Skåne!! Tjena tjejer!!

    Ja i veckan så kastade jag mig på planet ner till mina föräldrar!
    Stod helt enklet inte ut längre!!
    Fabian hade nog sveriges värsta 8 månaders kris =((
    (*peppar* *peppar* men det börjar bli bättre!!)

    Jag var helt slut i både kropp och själ och mådde pest! Sambon fick gå hem från jobbet, men nu skulle bort med jobbet så då åkte jag hit!

    Lillskrutten som bara tvärvägrat att sova (ja förutom om man kör motorvägen mållöst fram o tillbaka) somnade I MIN FAMN på flyget!! Man skulle nästan kunna tro att han visste att han skulle få träffa sin älskade mormor snart!

    Och ja, nu är han snart mammas lilla ängel igen, idag har nästan bara skrattat hela dagen.. Hoppas, hoppas att det håller i sig!!

    Annars är det bra med Fabian 8 månader = 71 cm och 9200 kg!!
    Han har precis lärt sig att resa sig med hjälp av möblerna vilket ganska ofta resluterar i att han dimper ner på rumpan igen..

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    Hej!

    Förstår att du blev trött! Har haft samma problem här för någon vecka sen... tur att det går över...

    Skönt att komma hem till mamma och få lite avlastning. Som tur är har jag mina föräldrar på närmare håll än du, och de blir bara glada om de får låna Vilme ett tag.

    Hoppas det glada humöret håller i sig nu då!

    kram
    //Elin, mamma till Vilme 051121 och Eira 080601
  4. 2
    Hej! Förstår att du blev trött! Har haft samma problem här för någon vecka sen... tur att det går över...

    Skönt att komma hem till mamma och få lite avlastning. Som tur är har jag mina föräldrar på närmare håll än du, och de blir bara glada om de får låna Vilme ett tag.

    Hoppas det glada humöret håller i sig nu då!

    kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Hej tjejen!

    Men vad skönt att få lite avlastning i det läget.
    Verkar som han gått igenom det värsta- om han nu är sitt gamla vanliga soliga Fabbe igen men med massa ny erfarenhet i bagaget.

    Nellie verkar få sin utvecklingsfas nu för hon ska inte sova alls (hon har varit vaken 8-21 idag, med 1 tim tupplur) och bara gnäller för hon är så trött. Hon blir skitsur om hon inte får som hon vill och maten ska det bara kladdas med
    Jag vill också emigrera litegranna.
    Kråkan med lillkråka 2005-12 och pyttekråka 2008-10
  6. 3
    Hej tjejen! Men vad skönt att få lite avlastning i det läget.
    Verkar som han gått igenom det värsta- om han nu är sitt gamla vanliga soliga Fabbe igen men med massa ny erfarenhet i bagaget.

    Nellie verkar få sin utvecklingsfas nu för hon ska inte sova alls (hon har varit vaken 8-21 idag, med 1 tim tupplur) och bara gnäller för hon är så trött. Hon blir skitsur om hon inte får som hon vill och maten ska det bara kladdas med
    Jag vill också emigrera litegranna.
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Halloj, du gjorde helt rätt som åkte till mamma o pappa för lite viloläger =O)

    kram till Fabianbus!
  8. 4
    Halloj, du gjorde helt rätt som åkte till mamma o pappa för lite viloläger =O)

    kram till Fabianbus!
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5

    Lite avlastning

    är så skönt att få! Du gjorde helt rätt. Vilken framåt kille som redan går efter möbler. Här kryps det minsann inte ens.
    Jennie m Gustav jan -04 och Lovisa dec -05
  10. 5
    Lite avlastning är så skönt att få! Du gjorde helt rätt. Vilken framåt kille som redan går efter möbler. Här kryps det minsann inte ens.

Liknande trådar

  1. skåne?
    By mammaAngelica in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 21:38
  2. Nån i skåne?
    By mammaAngelica in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 19:56
  3. Skåne, here we come!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 13:48
  4. NU får Skåne ge upp!
    By Anna^^71 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-20, 17:35
  5. skåne
    By uskan in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 16:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar