försäkring??
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2001
    #1

    försäkring??

    Ska man försäkra en kanin?
    kram patricia
  2. 1
    försäkring?? Ska man försäkra en kanin?
    kram patricia
  3. -Tinkerbell-
    #2
    Vi har 2 kaniner och båda är försäkrade
  4. 2
    Vi har 2 kaniner och båda är försäkrade
  5. Medlem sedan
    Mar 2001
    #3
    vart?
  6. 3
    vart?
  7. -Tinkerbell-
    #4
    Dom är båda försäkrade i IF
    Har tyvärr varit i behov av att utnyttja IF försäkring på en av våra hundrar och är mycket nöjd med dom!!
    Vi har alla djuren i IF nu
  8. 4
    Dom är båda försäkrade i IF
    Har tyvärr varit i behov av att utnyttja IF försäkring på en av våra hundrar och är mycket nöjd med dom!!
    Vi har alla djuren i IF nu
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Jag tycker det

    Dels kostar en kaninförsäkring nästan ingenting (par hundra om året). Dels så är det mängder med kaniner som avlivas eftersom de är oförsäkrade och ägaren inte har råd med veterinärvård. Veterinärerna lär sig mer och mer om kaniner och andra "minidjur" så man kan göra mer än många tror, det är inte bara "the blue shot" som gäller om en kanin blir sjuk eller skadad.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  10. 5
    Jag tycker det Dels kostar en kaninförsäkring nästan ingenting (par hundra om året). Dels så är det mängder med kaniner som avlivas eftersom de är oförsäkrade och ägaren inte har råd med veterinärvård. Veterinärerna lär sig mer och mer om kaniner och andra "minidjur" så man kan göra mer än många tror, det är inte bara "the blue shot" som gäller om en kanin blir sjuk eller skadad.
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Ja, om du bara har en så skulle jag kosta på det, kostar ca 300 hos t.ex. Agria, för oss som i dagsläget har 5 st. så är det inget alternativ. Vår första och andra kanin är fortfarande försäkrade.
  12. 6
    Ja, om du bara har en så skulle jag kosta på det, kostar ca 300 hos t.ex. Agria, för oss som i dagsläget har 5 st. så är det inget alternativ. Vår första och andra kanin är fortfarande försäkrade.

Liknande trådar

  1. försäkring??
    By nalliz in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 11:24
  2. Försäkring?
    By minette69 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 12:56
  3. Försäkring
    By LOMYE in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 02:07
  4. försäkring
    By crowsong in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 15:36
  5. Försäkring
    By ellie in forum Klumpfot
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 22:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar