Dumma mamma, dumma pappa..
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Dumma mamma, dumma pappa..

    dumma näsa, dumma tutte.... o.s.v. Så låter det hela dagarna här.
    Är det nån som känner i gen sig. Eller är det bara här ? =(
  2. 1
    Dumma mamma, dumma pappa.. dumma näsa, dumma tutte.... o.s.v. Så låter det hela dagarna här.
    Är det nån som känner i gen sig. Eller är det bara här ? =(
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Jooodå, här är det dumma mamma mest hela tiden, dumma var ett av de första orden hon lärde sig
  4. 2
    Jooodå, här är det dumma mamma mest hela tiden, dumma var ett av de första orden hon lärde sig
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Oja, visst känns det igen.. Här är mycket dumma hela tiden.. Även när vederbörande "dumma" inte ens är i närheten.
  6. 3
    Oja, visst känns det igen.. Här är mycket dumma hela tiden.. Även när vederbörande "dumma" inte ens är i närheten.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Japp, men även "dumt" om man frågar vad hon gjort när hon varit olydig. Hon VET så väl vad man inte får göra :-)
  8. 4
    Japp, men även "dumt" om man frågar vad hon gjort när hon varit olydig. Hon VET så väl vad man inte får göra :-)
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Nej.. inte dumma..

    Det har han inte lärt sig. När han blir arg på nån av oss så är det "Sluta" som gäller. Så det får jag höra dagarna i sträck " Sluuuuuta mamma". Jag hade glömt hur svårt det är att resonera med en 2-åring och hur starka viljor dom har.
  10. 5
    Nej.. inte dumma..

    Det har han inte lärt sig. När han blir arg på nån av oss så är det "Sluta" som gäller. Så det får jag höra dagarna i sträck " Sluuuuuta mamma". Jag hade glömt hur svårt det är att resonera med en 2-åring och hur starka viljor dom har.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Inte riktigt men däremot skrikandes "Du får inte TAAAAA mig mamma!!" "Du får inte hålla i MIIIIIG mamma, jag blir arg då" När man försöker fånga in lilla damen inför tandborstning eller liknande.
  12. 6
    Inte riktigt men däremot skrikandes "Du får inte TAAAAA mig mamma!!" "Du får inte hålla i MIIIIIG mamma, jag blir arg då" När man försöker fånga in lilla damen inför tandborstning eller liknande.

Liknande trådar

  1. Dumma mamma!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-05, 13:20
  2. Dumma, dumma mamma
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 07:34
  3. Dumma, dumma mamma
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 17:32
  4. Dumma Pappa
    By EmmJoh in forum Ur barnamun
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 22:52
  5. Dumma dumma mamma
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 16:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar