Orolig sömn
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Orolig sömn

    Isac har sovit hela nätterna utan problem i flera månader, men nu sedan en dryg vecka tillbaka sover han oroligt under nätterna. Det började med en förkylning men sitter fortfarande i! Jättejobbigt, jag får ta upp honom och lägga honom mellan oss så jag kan klappa på honom en gång i timmen ungefär. Man blir snabbt bortskämd när dom sover bra så detta känns jättejobbigt nu. Jag vet att jag har läst här inne om fler som haft oroliga perioder, antar att jag bara vill höra att det går över.....
  2. 1
    Orolig sömn Isac har sovit hela nätterna utan problem i flera månader, men nu sedan en dryg vecka tillbaka sover han oroligt under nätterna. Det började med en förkylning men sitter fortfarande i! Jättejobbigt, jag får ta upp honom och lägga honom mellan oss så jag kan klappa på honom en gång i timmen ungefär. Man blir snabbt bortskämd när dom sover bra så detta känns jättejobbigt nu. Jag vet att jag har läst här inne om fler som haft oroliga perioder, antar att jag bara vill höra att det går över.....
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Det är ofta under utvecklingssprången våra små sover oroligt. Det går som du säger i perioder och det går snart över - håll ut
  4. 2
    Det är ofta under utvecklingssprången våra små sover oroligt. Det går som du säger i perioder och det går snart över - håll ut
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Det är väl så... Får stå ut ett par veckor till kan jag tänka mig. Isac har sovit så fint i sin säng så det är lite ovant att ha honom mellan oss, men det går det med!
  6. 3
    Det är väl så... Får stå ut ett par veckor till kan jag tänka mig. Isac har sovit så fint i sin säng så det är lite ovant att ha honom mellan oss, men det går det med!

Liknande trådar

  1. Orolig sömn
    By elli in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-10, 11:59
  2. orolig sömn
    By Emelie_23 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-23, 20:46
  3. Orolig sömn
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 14:46
  4. Orolig sömn
    By Jejja_c in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 20:31
  5. Orolig sömn
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar