WILMA 1 ÅR=)
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    WILMA 1 ÅR=)

    Idag e min lilla skrutta 1 år! för ett år sedan vid exakt denna tiden så hade jag sååå ont och min bäste vän var edan och lustgasen! Nu idag så vaknade jag upp med 39 graders feber! inte så skoj men men kalaset igår blidde bra iallafall och wilma fick mycke leksaker och presenter!
    Tänkte även passa på att gratta lilla Vanda som ju oxå fyller 1 idag=) grattis grattis! hoppas att ni har en bra dag Sonja=)
    KRAAAAAAM
    Det finns alltid någon som har det värre!
  2. 1
    WILMA 1 ÅR=) Idag e min lilla skrutta 1 år! för ett år sedan vid exakt denna tiden så hade jag sååå ont och min bäste vän var edan och lustgasen! Nu idag så vaknade jag upp med 39 graders feber! inte så skoj men men kalaset igår blidde bra iallafall och wilma fick mycke leksaker och presenter!
    Tänkte även passa på att gratta lilla Vanda som ju oxå fyller 1 idag=) grattis grattis! hoppas att ni har en bra dag Sonja=)
    KRAAAAAAM
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Grattis Wilma och Vanda!

    Tänk att det gått 1 år redan... tiden går fort när man har kul
  4. 2
    Grattis Wilma och Vanda!

    Tänk att det gått 1 år redan... tiden går fort när man har kul
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    GRATTIS! Till både Wilma och Vanda

    Hoppas ni njuter av era 1-årsfödelsedagar och får roliga presenter!
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  6. 3
    GRATTIS! Till både Wilma och Vanda Hoppas ni njuter av era 1-årsfödelsedagar och får roliga presenter!
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4

    Grattis

    Wilma
    och
    Grattis Vanda!
    Hannah med Aston 031211 och Nova 050901
  8. 4
    Grattis Wilma
    och
    Grattis Vanda!
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5

    Grattis Wilma och tack!!

    Grattis till Wilma och tack så mycket för alla grattisar till Vanda också!
    Vi hade också kalas igår, det var kul men lite kaotiskt!!! Vi bor ju så litet så vi skulle ha festen på vår stora mysiga bakgård vilket är helt ok, bara det inte regnar... Ja, ni vet ju hur det såg ut i stora delar av Sverige igår på den fronten *suck*! Men skam den som ger sig sa jag till mig själv i fredags och åkte iväg och köpte två partytält. Dessa sattes så upp i går förmiddags i värsta regnskurarna, (blev helt dyblöt) men, sen blev det faktiskt inte så mycket mer regn och partytälten höll och alla som kom verkade ha det roligt . Vanda tror jag hade roligast, hon satt i allas knän och skrattade och hoppade och stojade och var helt betagen av alla barn och leksaker som kom i hennes väg. Efter 5 timmars socialt umgänge däckade hon i min bärsele för att sedan sova 45 minuter i vagnen och sen upp och roa sig igen! Klockan 20.30 var hon lika glad fortfarande.... (fick lite den där känslan av att hon gick på samma batterier som Duracell kaninen...). Hennes föräldrar däremot låg helt stilla i soffan och kollade på henne när hon röjde, för trötta för att ens söva henne eller röra en muskel överhuvudtaget.
    Ja, jösses! Man lär sig väl med åren, men att ha öppet hus i 6 timmar (och sen ha kvar ett gäng som inte gick hem förrän några timmar efter det) och ha sammanlagt (vuxna och barn) 45 personer där _och_ få för sig att bjuda både på mat och tårta gör vi nog bara en gång... Men det var kul!!!

    Hoppas Wilma har en bra dag idag! Själv jobbar jag men sambon skulle gå på konditori med Vanda och bjuda henne på en riktigt god bakelse och mysa (är bara lite avundsjuk )!
    Kram!
  10. 5
    Grattis Wilma och tack!! Grattis till Wilma och tack så mycket för alla grattisar till Vanda också!
    Vi hade också kalas igår, det var kul men lite kaotiskt!!! Vi bor ju så litet så vi skulle ha festen på vår stora mysiga bakgård vilket är helt ok, bara det inte regnar... Ja, ni vet ju hur det såg ut i stora delar av Sverige igår på den fronten *suck*! Men skam den som ger sig sa jag till mig själv i fredags och åkte iväg och köpte två partytält. Dessa sattes så upp i går förmiddags i värsta regnskurarna, (blev helt dyblöt) men, sen blev det faktiskt inte så mycket mer regn och partytälten höll och alla som kom verkade ha det roligt . Vanda tror jag hade roligast, hon satt i allas knän och skrattade och hoppade och stojade och var helt betagen av alla barn och leksaker som kom i hennes väg. Efter 5 timmars socialt umgänge däckade hon i min bärsele för att sedan sova 45 minuter i vagnen och sen upp och roa sig igen! Klockan 20.30 var hon lika glad fortfarande.... (fick lite den där känslan av att hon gick på samma batterier som Duracell kaninen...). Hennes föräldrar däremot låg helt stilla i soffan och kollade på henne när hon röjde, för trötta för att ens söva henne eller röra en muskel överhuvudtaget.
    Ja, jösses! Man lär sig väl med åren, men att ha öppet hus i 6 timmar (och sen ha kvar ett gäng som inte gick hem förrän några timmar efter det) och ha sammanlagt (vuxna och barn) 45 personer där _och_ få för sig att bjuda både på mat och tårta gör vi nog bara en gång... Men det var kul!!!

    Hoppas Wilma har en bra dag idag! Själv jobbar jag men sambon skulle gå på konditori med Vanda och bjuda henne på en riktigt god bakelse och mysa (är bara lite avundsjuk )!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Apr 2005
    #6

    Grattis Wilma och Vanda!

    Nathalie hälsar och grattar =) Hon är lite avis på er som fyller år idag, för hon var ju också beräknad till 4/9. Hoppas ni får en trevlig födelsedag!
    Dessi med Nathalie 11/9-05 + Markus 5/5-09
  12. 6
    Grattis Wilma och Vanda! Nathalie hälsar och grattar =) Hon är lite avis på er som fyller år idag, för hon var ju också beräknad till 4/9. Hoppas ni får en trevlig födelsedag!
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7

    Grattis!

    Wow! Nu börjar 1-åringarna droppa in här på höstbarnssidan. Min lille skrutt är född i oktober, så 1-årsdagen känns fortfarande lite avlägsen. Men snart är vi där.

    Jag hoppas att Wilma haft en jättefin dag!!!
    ****************************** *******

    "Inget mod är så förbisett som tålamodet."
    Rolf Fridholm
  14. 7
    Grattis! Wow! Nu börjar 1-åringarna droppa in här på höstbarnssidan. Min lille skrutt är född i oktober, så 1-årsdagen känns fortfarande lite avlägsen. Men snart är vi där.

    Jag hoppas att Wilma haft en jättefin dag!!!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    grattis till födelsedagsbarnen

    Jag läste att det finns 2 st.
    Krya på hälsningar till dig med feber.
  16. 8
    grattis till födelsedagsbarnen Jag läste att det finns 2 st.
    Krya på hälsningar till dig med feber.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    Grattis Wilma!

    Och Vanda också för den delen! Ett år, det är grejer det! HURRA!
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  18. 9
    Grattis Wilma! Och Vanda också för den delen! Ett år, det är grejer det! HURRA!
  19. Medlem sedan
    Jan 2005
    #10
    Grattis på födelsedagen. Hoppas dagen varit bra och du har roligt med dina nya saker

    kram
  20. 10
    Grattis på födelsedagen. Hoppas dagen varit bra och du har roligt med dina nya saker

    kram
  21. Medlem sedan
    Jan 2001
    #11

    Grattis i efterskott!

    Min stora tjej fyller 5 år idag, så minnen rullar i mitt huvud just nu! Jag låg också och andades lustgas för fylla muggar för fem år sedan
    *~* The road to hell is paid with good intentions *~*
  22. 11
    Grattis i efterskott! Min stora tjej fyller 5 år idag, så minnen rullar i mitt huvud just nu! Jag låg också och andades lustgas för fylla muggar för fem år sedan
  23. Medlem sedan
    Apr 2005
    #12
    Grattis lilla Filippa=) säger jag då=) 5 år shit stora tjejen=)
    Lustgasen är ens bästa vän=) kramrkam
  24. 12
    Grattis lilla Filippa=) säger jag då=) 5 år shit stora tjejen=)
    Lustgasen är ens bästa vän=) kramrkam

Liknande trådar

  1. Wilma 2-år
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 14:07
  2. Wilma?
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 18:33
  3. Wilma 2 år!!!
    By -Grynet- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 17:48
  4. Wilma bf 18/12
    By Hemmamamma m 3+pyret in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 13:50
  5. Wilma är så söt!
    By Venus in forum _0406 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 23:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar