Intimfråga
_0607 Julibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Intimfråga

    Hur ser ni ut där nere?
    Alltså, har ni återgått till "normalstadiet"?

    Jag känner mig som vanligt tycker jag och känner att jag har lika starka knipmuskler som innan. Däremot tog jag mig en titt, för första gången sen förlossningen och det var liksom öppet längst ut.
    Man ser liksom in en bit...

    Ska det vara så?
    Det är 6 v sen förlossningen.

    ............................
  2. 1
    Intimfråga Hur ser ni ut där nere?
    Alltså, har ni återgått till "normalstadiet"?

    Jag känner mig som vanligt tycker jag och känner att jag har lika starka knipmuskler som innan. Däremot tog jag mig en titt, för första gången sen förlossningen och det var liksom öppet längst ut.
    Man ser liksom in en bit...

    Ska det vara så?
    Det är 6 v sen förlossningen.

    ............................
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2

    Hej!

    Nu födde ju inte jag vaginalt den här gången, men jag har gjort det tvågånger tidigare.
    och ja..det blir nog lite öppet :-), men jag har inte upplevt att känslan vid sex skulle vara annorlunda för det utan det är nog bara utseendemässigt man ändrar sig.

    Jag har aldrig varit duktig på mina knipövningar, men jag har klarat mig bra ändå
  4. 2
    Hej! Nu födde ju inte jag vaginalt den här gången, men jag har gjort det tvågånger tidigare.
    och ja..det blir nog lite öppet :-), men jag har inte upplevt att känslan vid sex skulle vara annorlunda för det utan det är nog bara utseendemässigt man ändrar sig.

    Jag har aldrig varit duktig på mina knipövningar, men jag har klarat mig bra ändå
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Illa...

    Jag har bra knipmuskler och sprack heller inget, så för den delen ser jag ut som innan(dock inte som innan jag fick mitt första barn, jag är mkt mer "öppen").
    Men så fort jag varit uppe en stund så faller mitt inre ned lite. Bäckenmusklerna håller inte uppe "paketet" längre så urinröret hänger liksom ut i öppningen.
    Otroligt obehagligt. Rent av vidrigt.
    Men så kan det tydligen bli om man fött tre barn så jag ska knipa på bara helt enkelt.
    Jag ger det ett halvår, så får vi se sen...
    Det du beskriver låter dock väldigt normalt. Det har ju ändå passerat ett helt barn där.
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  6. 3
    Illa... Jag har bra knipmuskler och sprack heller inget, så för den delen ser jag ut som innan(dock inte som innan jag fick mitt första barn, jag är mkt mer "öppen").
    Men så fort jag varit uppe en stund så faller mitt inre ned lite. Bäckenmusklerna håller inte uppe "paketet" längre så urinröret hänger liksom ut i öppningen.
    Otroligt obehagligt. Rent av vidrigt.
    Men så kan det tydligen bli om man fött tre barn så jag ska knipa på bara helt enkelt.
    Jag ger det ett halvår, så får vi se sen...
    Det du beskriver låter dock väldigt normalt. Det har ju ändå passerat ett helt barn där.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    om det ska vara så vet jag inte, men det ser lika märkligt ut för mig. Och dessutom lite flikigt på ena sidan där stygnen gick upp. Inte vackert men fortfarande funktionellt hoppas jag
  8. 4
    om det ska vara så vet jag inte, men det ser lika märkligt ut för mig. Och dessutom lite flikigt på ena sidan där stygnen gick upp. Inte vackert men fortfarande funktionellt hoppas jag
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Ja...

    så ser jag oxå ut och har gjort sen första barnet föddes. Tror att det är svårt att göra så mycket åt själv eftersom det inte är muskler där, utan mest hud och fettvävnad.

    Så länge det fugerar som det ska är det nog bara att le och se glad ut så länge man inte vill ta till kniven...
  10. 5
    Ja... så ser jag oxå ut och har gjort sen första barnet föddes. Tror att det är svårt att göra så mycket åt själv eftersom det inte är muskler där, utan mest hud och fettvävnad.

    Så länge det fugerar som det ska är det nog bara att le och se glad ut så länge man inte vill ta till kniven...
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    jag har stygn kvar. sprack massor:-(
  12. 6
    jag har stygn kvar. sprack massor:-(
  13. Jossan m Neo & Jonah
    #7
    Det ser faktiskt ganska precis ut som innan? Däremot så tror jag inte att mina knipmuskler är som innan, så det ska jag ska jag jobba på!!! *lovar mig själv*
  14. 7
    Det ser faktiskt ganska precis ut som innan? Däremot så tror jag inte att mina knipmuskler är som innan, så det ska jag ska jag jobba på!!! *lovar mig själv*
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8
    Jag tycker nog att jag ser ut ganska mycket som innan. Klippte ju lite på mig men det syns inte så mycket. Försöker knipa ibland men tror att min bäckenmuskulatur är okey ändå.
  16. 8
    Jag tycker nog att jag ser ut ganska mycket som innan. Klippte ju lite på mig men det syns inte så mycket. Försöker knipa ibland men tror att min bäckenmuskulatur är okey ändå.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    samma som jag + att stygnen är kvar och det inte är helt läkt än.
  18. 9
    samma som jag + att stygnen är kvar och det inte är helt läkt än.

Liknande trådar

  1. Intimfråga
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 16:03
  2. Intimfråga....
    By Anonym in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 13:37
  3. Intimfråga
    By Plottis & tjejerna in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 15:57
  4. Intimfråga
    By **** in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 08:12
  5. Intimfråga
    By Jeanette med Wille in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar