Ledigt *ot*
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Ledigt *ot*

    kan man kalla det.
    En vecka.
    Tog en liten cykeltur på sisådär 2,5timmar igår.
    Avslutade det hela med att ta en rejäl vurpa i diket. (åkte terräng)
    Nåja, det gjorde GANSKA ont vill jag påstå. Var helt säker på att hela armen gick av när jag landa på ena axeln. Har varit hos doktorn idag och röntgat o. allt var ok. Skelettmässigt alltså. Nu är jag sjukskriven resten av veckan. Plocka massa skrot i snabb takt är inte att tänka på med trasiga muskler.

    Fast jag är uttråkad redan. Armen blir bara bättre och bättre. Jag kan tom klä av och på mig själv redan

    Vad ska jag hitta på hela veckan?
  2. 1
    Ledigt *ot* kan man kalla det.
    En vecka.
    Tog en liten cykeltur på sisådär 2,5timmar igår.
    Avslutade det hela med att ta en rejäl vurpa i diket. (åkte terräng)
    Nåja, det gjorde GANSKA ont vill jag påstå. Var helt säker på att hela armen gick av när jag landa på ena axeln. Har varit hos doktorn idag och röntgat o. allt var ok. Skelettmässigt alltså. Nu är jag sjukskriven resten av veckan. Plocka massa skrot i snabb takt är inte att tänka på med trasiga muskler.

    Fast jag är uttråkad redan. Armen blir bara bättre och bättre. Jag kan tom klä av och på mig själv redan

    Vad ska jag hitta på hela veckan?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Oj!

    Tur att inget var brutet i alla fall. Du får väl passa på att göra sånt man aldrig hinner annars, typ sortera kryddburkar i bokstavsordning och annat viktigt Du ska nog ta det lugnt med armen, även om det känns bättre i alla fall!!
  4. 2
    Oj! Tur att inget var brutet i alla fall. Du får väl passa på att göra sånt man aldrig hinner annars, typ sortera kryddburkar i bokstavsordning och annat viktigt Du ska nog ta det lugnt med armen, även om det känns bättre i alla fall!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Ojdå. så det kan gå.
    Du får passa på att göra allt sånt man inte hinner med annars, tvätta fönster, pilla naveln och läsa bok ;-)
  6. 3
    Ojdå. så det kan gå.
    Du får passa på att göra allt sånt man inte hinner med annars, tvätta fönster, pilla naveln och läsa bok ;-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    hrm, kanske inte så smart att tvätta fönster med halvt avbruten arm, men ok, skriva lista på allt som behöver göras och lämpa över till mannen :-)
  8. 4
    hrm, kanske inte så smart att tvätta fönster med halvt avbruten arm, men ok, skriva lista på allt som behöver göras och lämpa över till mannen :-)

Liknande trådar

  1. På tal om tj-ledigt.
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-09-03, 22:57
  2. ledigt och sol!
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-08-03, 09:35
  3. Nu tar jag ledigt!
    By Tina. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 13:45
  4. Nu är det ledigt
    By ~holy~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 00:47
  5. 1 dag ledigt
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 01:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar