Erfarenhet av Cerazette?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Erfarenhet av Cerazette?

    Är det någon mer än jag som ätit Cerazette tills relativt nyligen? Jag tog det sista pillret den 3:e augusti och ingen mens (´läs:tant) i sikte. Testade negativt i fredags, har inga som helst symtom men som sagt ingen mens. Blir helt knas på det här! Någon som har liknande erfarenhet efter att ha slutat med Cerazette? Vill förstås att det ska vara naturliga orsaker till att mensen inte kommer, men, men...
  2. 1
    Erfarenhet av Cerazette? Är det någon mer än jag som ätit Cerazette tills relativt nyligen? Jag tog det sista pillret den 3:e augusti och ingen mens (´läs:tant) i sikte. Testade negativt i fredags, har inga som helst symtom men som sagt ingen mens. Blir helt knas på det här! Någon som har liknande erfarenhet efter att ha slutat med Cerazette? Vill förstås att det ska vara naturliga orsaker till att mensen inte kommer, men, men...
  3. xxxx
    #2
    Jag hade ätit Cerazette i ca 7-8 år när jag slutade med dem, fick tanten direkt, som vanligt och blev gravid 2 veckor senare! Den lillla skapelsen fyller snart 3 år :-D
    Lycka till!
  4. 2
    Jag hade ätit Cerazette i ca 7-8 år när jag slutade med dem, fick tanten direkt, som vanligt och blev gravid 2 veckor senare! Den lillla skapelsen fyller snart 3 år :-D
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jun 2023
    #3
    Köp Cerazette - https://euroclinix.net dom fungerade väldigt bra måste jag säga! hade bara lite mens 1gång per 6 månader (åt dom i 4 år). Hade inga biverkningar, blev aldrig gravid, gick ej upp i vikt, inga finnar....dom va underbara
  6. 3
    Köp Cerazette - https://euroclinix.net dom fungerade väldigt bra måste jag säga! hade bara lite mens 1gång per 6 månader (åt dom i 4 år). Hade inga biverkningar, blev aldrig gravid, gick ej upp i vikt, inga finnar....dom va underbara
  7. Medlem sedan
    Dec 2023
    #4

Liknande trådar

  1. Cerazette ?
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-09, 17:51
  2. Cerazette
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 20:27
  3. Cerazette och ÄL ??
    By Pema in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 21:36
  4. Ni med Cerazette
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 19:50
  5. cerazette?
    By 71an in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 13:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar