Jag blir så nostalgisk
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Jag blir så nostalgisk

    Tänk att det gått fem år, en halv dekad, sen lillsrkuttan föddes! Känns ju som igår hon var en liten bebis! Hon är verkligen inget småbarn längre, utan en tjej!

    Blir alldeles tårögd när jag tänker på åren som gått, och hur fin och duktig hon har blivit är!
    På lördag åker hon en vecka till Mallorca med sin mormor och morfar. Hon är så förväntansfull över detta (fast hennes extremt flygrädda mamma har lite lätt ångest!)!

    Strot GRATTIS till min stora lilla älsklingstjej!
    *~* The road to hell is paid with good intentions *~*
  2. 1
    Jag blir så nostalgisk Tänk att det gått fem år, en halv dekad, sen lillsrkuttan föddes! Känns ju som igår hon var en liten bebis! Hon är verkligen inget småbarn längre, utan en tjej!

    Blir alldeles tårögd när jag tänker på åren som gått, och hur fin och duktig hon har blivit är!
    På lördag åker hon en vecka till Mallorca med sin mormor och morfar. Hon är så förväntansfull över detta (fast hennes extremt flygrädda mamma har lite lätt ångest!)!

    Strot GRATTIS till min stora lilla älsklingstjej!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Ja, helt otroligt!
    Det är något speciellt med ens först födda, man älskar sina barn precis lika mycket men just känslan av när den förste var nyfödd...Man själv var ju också nyfödd då, som mamma och förälder.

    Vad kul att hon får följa med mormor och morfar utomlands! Kan tänka mig att hon kommer ha SÅ roligt :-)
  4. 2
    Ja, helt otroligt!
    Det är något speciellt med ens först födda, man älskar sina barn precis lika mycket men just känslan av när den förste var nyfödd...Man själv var ju också nyfödd då, som mamma och förälder.

    Vad kul att hon får följa med mormor och morfar utomlands! Kan tänka mig att hon kommer ha SÅ roligt :-)

Liknande trådar

  1. Visst blir man nostalgisk!!
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 20:27
  2. Blir ju alldeles nostalgisk!
    By -Nina- in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 21:57
  3. Ibland blir jag nostalgisk
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 10:16
  4. Blir ju nostalgisk på youtube!
    By Kattis 4U in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 07:08
  5. Åh blir nostalgisk
    By glittret in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 15:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar