Värd priset?
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Värd priset?

    Jag försöker övertala maken att en sån här är värd sitt pris.

    Vi har nu en sån där lös historia som man sätter under ringen men den är lite trög så man får ta i. I början fick man hjälpa S varje gång men nu fixar hand et oftast själv men det är ett vädlgit ditsättande och borttagande + att den där sitsen alltid ligger och skräpar någonstans (läs golvet) för den måste ju vara lättåtkomlig.

    En sån här gör ju att barnen alltid har "sin" sits på plats och att vi andra bara behöver fälla upp den. Jag tycker det var supersmart, dessutom betalar ju folk ännu mer för toasitsar med snygga motiv.

    http://www.barndesign.se/product-familjesits.php
    ♥ Mamma till fem busiga barn ♥

    Min pyssliga blogg: http://stickig.blogspot.com
  2. 1
    Värd priset? Jag försöker övertala maken att en sån här är värd sitt pris.

    Vi har nu en sån där lös historia som man sätter under ringen men den är lite trög så man får ta i. I början fick man hjälpa S varje gång men nu fixar hand et oftast själv men det är ett vädlgit ditsättande och borttagande + att den där sitsen alltid ligger och skräpar någonstans (läs golvet) för den måste ju vara lättåtkomlig.

    En sån här gör ju att barnen alltid har "sin" sits på plats och att vi andra bara behöver fälla upp den. Jag tycker det var supersmart, dessutom betalar ju folk ännu mer för toasitsar med snygga motiv.

    http://www.barndesign.se/product-familjesits.php
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    En sådan skall jag beställa. Så praktiskt!
  4. 2
    En sådan skall jag beställa. Så praktiskt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Eller hur, men maken tyckte det var dyrt för en toaring. Fast han har ju ingen direkt koll.
  6. 3
    Eller hur, men maken tyckte det var dyrt för en toaring. Fast han har ju ingen direkt koll.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Man får auktionera ut den på T när den gjort sitt =). Vi har så liten toa så tom pottan tar plats! Så här skall denna praktiska ring införskaffas.
  8. 4
    Man får auktionera ut den på T när den gjort sitt =). Vi har så liten toa så tom pottan tar plats! Så här skall denna praktiska ring införskaffas.
  9. _Diana_
    #5

    ABSOLUT värd priset!

    Vilken smart grej! En sådan kommer jag definitivt att köpa! Det här är ju bara första barnet för oss så vi kommer ha användning för den hur länge som helst och då kommer ju priset/gång man använder den blir bara ett par ören
  10. 5
    ABSOLUT värd priset! Vilken smart grej! En sådan kommer jag definitivt att köpa! Det här är ju bara första barnet för oss så vi kommer ha användning för den hur länge som helst och då kommer ju priset/gång man använder den blir bara ett par ören
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    J precis! Det är ju så jag resonerar. Vi har ju tre pojkar varav den äldsta är 4 så vi kommer ju ha användning för den ett tag. Jag tror sjuttsingen jag ska beställa den så får maken säga vad han vill. Jag tror inte han kommer att klaga när den är på plats.
  12. 6
    J precis! Det är ju så jag resonerar. Vi har ju tre pojkar varav den äldsta är 4 så vi kommer ju ha användning för den ett tag. Jag tror sjuttsingen jag ska beställa den så får maken säga vad han vill. Jag tror inte han kommer att klaga när den är på plats.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7

    Självklart !!

    Så himla dyr var den väl inte. Min älsta är snart tre och hon hatar allt vad pottor och "barnsittsar" heter. Hon kör med toan som den är. Det är ju praktiskt förstås. Då blir det samma på alla toaletter.
    Annars hade jag helt klart köpte en sån här. Varför har ingen kommit på det innan ???
    .
    .
    .
    Min lycka är att se mina barns hjärtan skratta. /K
  14. 7
    Självklart !! Så himla dyr var den väl inte. Min älsta är snart tre och hon hatar allt vad pottor och "barnsittsar" heter. Hon kör med toan som den är. Det är ju praktiskt förstås. Då blir det samma på alla toaletter.
    Annars hade jag helt klart köpte en sån här. Varför har ingen kommit på det innan ???
    .
    .
    .
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Den finns på babyland...
  16. 8
    Den finns på babyland...
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Jaha, vad kostar den där då?

    Inte för att det spelar så stor roll eftersom Babyland bara finns i sthlm och där bor ju inte vi.
  18. 9
    Jaha, vad kostar den där då?

    Inte för att det spelar så stor roll eftersom Babyland bara finns i sthlm och där bor ju inte vi.
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Kommer inte ihåg exakt men jag vet att det var 400-nånting
  20. 10
    Kommer inte ihåg exakt men jag vet att det var 400-nånting
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Oki, får be min mor kika innan jag skickar efter då. Här finns som sagt inga Babyland.
  22. 11
    Oki, får be min mor kika innan jag skickar efter då. Här finns som sagt inga Babyland.

Liknande trådar

  1. Värd heter inte värd längre
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-10, 19:02
  2. VÄRD, jag behöver nå en värd
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 17:44
  3. Nu tar jag priset!
    By larchik in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 22:22
  4. Är den värd priset?
    By Tvekar in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar