Ny här...
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Ny här...

    Hej.

    Kikar in och läser lite i era trådar. Är som sagt ny här. Har en dotter som är född i januari i år och hon har Pierre Robin syndrom och därmed även gomspalt.

    Vill gärna komma i kontakt med andra föräldrar.

    Kram
  2. 1
    Ny här... Hej.

    Kikar in och läser lite i era trådar. Är som sagt ny här. Har en dotter som är född i januari i år och hon har Pierre Robin syndrom och därmed även gomspalt.

    Vill gärna komma i kontakt med andra föräldrar.

    Kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Hej och välkommen hit. En bra sida att ställa frågor på och utbyta erfarenheter på tycker jag. Alla är i olika faser så det finns oftast någon som vet.

    Jag har tre barn. En pojke på lite över 4år med dubbelsidig total LKG, en flicka på lite över 2 år med vänstersidig partiell läpp och käkspalt och en flicka på snart nio månader utan spalt.

    kram
    tereza
  4. 2
    Hej och välkommen hit. En bra sida att ställa frågor på och utbyta erfarenheter på tycker jag. Alla är i olika faser så det finns oftast någon som vet.

    Jag har tre barn. En pojke på lite över 4år med dubbelsidig total LKG, en flicka på lite över 2 år med vänstersidig partiell läpp och käkspalt och en flicka på snart nio månader utan spalt.

    kram
    tereza
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar