Napp?
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Napp?

    Lite lustigt måste jag säga, att jag som är ganska för napp, har en son som slutat med napp o vägrar att göra annat än att bita i den!

    Har vi några fler som kastat nappen redan?
  2. 1
    Napp? Lite lustigt måste jag säga, att jag som är ganska för napp, har en son som slutat med napp o vägrar att göra annat än att bita i den!

    Har vi några fler som kastat nappen redan?
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Nope

    Önskar att vi hade det men nej! Kanske snart:-)
  4. 2
    Nope Önskar att vi hade det men nej! Kanske snart:-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ingen napp här!

    Är inte nappmostståndare men för bekväm, 2:an hade napp en kort period men ratade den snabbt som August. När 3:an kom så bestämde jag mig helt sonika för att han ingen skulle ha och vi har kört vidare så. De verkar inte sakna nån.

    Ettan däremot var ett riktigt nappbarn men henne ammade jag inte. Kanske hade det med det att göra vad vet jag.

    Hur som helst så är vi nöjda utan napp.
  6. 3
    Ingen napp här!

    Är inte nappmostståndare men för bekväm, 2:an hade napp en kort period men ratade den snabbt som August. När 3:an kom så bestämde jag mig helt sonika för att han ingen skulle ha och vi har kört vidare så. De verkar inte sakna nån.

    Ettan däremot var ett riktigt nappbarn men henne ammade jag inte. Kanske hade det med det att göra vad vet jag.

    Hur som helst så är vi nöjda utan napp.
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4

    Nej, den får vi nog dras med...

    Nappen (och kaninen) är en jättetrygghet för Vilme, så den lär han nog inte släppa i första taget. Än så länge får han ha den så mycket han vill, men vi har väl tänkt begränsa användandet så småningom. Alltså, att han få den om han är ledsen eller när han ska sova, men han behöver ju inte ha den ALLTID!

    Hoppas att han slutar me den automatiskt sen.. Annars får vi väl ta i med "hårdhandskarna" Men inte på länge än, tack o. lov!
    //Elin, mamma till Vilme 051121 och Eira 080601
  8. 4
    Nej, den får vi nog dras med... Nappen (och kaninen) är en jättetrygghet för Vilme, så den lär han nog inte släppa i första taget. Än så länge får han ha den så mycket han vill, men vi har väl tänkt begränsa användandet så småningom. Alltså, att han få den om han är ledsen eller när han ska sova, men han behöver ju inte ha den ALLTID!

    Hoppas att han slutar me den automatiskt sen.. Annars får vi väl ta i med "hårdhandskarna" Men inte på länge än, tack o. lov!
  9. Medlem sedan
    Jan 1999
    #5

    Förtydligande

    Alva har alltså napp, o nej vi har inte slutat. Hon visar inga tecken på att vilja släppa den än..

    Dock har hon den bara när hon sover.
  10. 5
    Förtydligande Alva har alltså napp, o nej vi har inte slutat. Hon visar inga tecken på att vilja släppa den än..

    Dock har hon den bara när hon sover.

Liknande trådar

  1. Napp mot magbesvär! Vägrar napp!
    By Nova79 in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-19, 11:59
  2. Napp eller inte napp?
    By MalinKT in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 10:19
  3. Napp eller inte napp!?
    By ellieg in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 09:04
  4. Napp eller inte napp?
    By anonymt namn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 15:13
  5. Napp eller inte napp
    By Helmus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 12:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar