MINKS! svar på inlägg längre ner
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    MINKS! svar på inlägg längre ner

    Hejsan!
    Apropå resan, betyder det att ni inte kan åka nånstans alls nu då? Det vore ju SÅÅÅ trist.
    Vi åker vecka 39 till Kreta och Agia Marina. Fick äntligen mannen övertalad, då jag hittade ett kanonerbjudande.
    Få se hur det går med en 10-månaders, en två-åring och en 7-åring... Men vi har bra hotell med flera pooler, så det borde fixa sig. Enda negativa är ju flygtiderna (flyger kväll ena vägen och natt den andra...)
    Nu håller jag på att köper upp alla andras sommargarderober secondhand, så vi har tillräckligt med kläder till resan Jag är en riktigt obotlig shopoholic. Men jag får väl försvara mig med, att jag nu sålt bort alla babykläder och diverse under sommaren. Det finns rum i garderoben!

    HOPPAS ni hittar nåt annat resmål. NU VET JAG, kom till Kreta, så jag får gosa med August *ser bedjande ut*

    Juja
  2. 1
    MINKS! svar på inlägg längre ner Hejsan!
    Apropå resan, betyder det att ni inte kan åka nånstans alls nu då? Det vore ju SÅÅÅ trist.
    Vi åker vecka 39 till Kreta och Agia Marina. Fick äntligen mannen övertalad, då jag hittade ett kanonerbjudande.
    Få se hur det går med en 10-månaders, en två-åring och en 7-åring... Men vi har bra hotell med flera pooler, så det borde fixa sig. Enda negativa är ju flygtiderna (flyger kväll ena vägen och natt den andra...)
    Nu håller jag på att köper upp alla andras sommargarderober secondhand, så vi har tillräckligt med kläder till resan Jag är en riktigt obotlig shopoholic. Men jag får väl försvara mig med, att jag nu sålt bort alla babykläder och diverse under sommaren. Det finns rum i garderoben!

    HOPPAS ni hittar nåt annat resmål. NU VET JAG, kom till Kreta, så jag får gosa med August *ser bedjande ut*

    Juja
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2
    Halloj här är vi!
    Som det ser ut just nu (men tjata gärna mera *g*) så kommer vi nog att göra en mindre utflykt. Vad har vi inte bestämt ännu men vi pratar om Köpenhamn eller nåt annat.

    Agia Marina, inte möjligtvis hotell Alexandra????
  4. 2
    Halloj här är vi!
    Som det ser ut just nu (men tjata gärna mera *g*) så kommer vi nog att göra en mindre utflykt. Vad har vi inte bestämt ännu men vi pratar om Köpenhamn eller nåt annat.

    Agia Marina, inte möjligtvis hotell Alexandra????
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Nej, Kambos Village

    *tjatar massor *
  6. 3
    Nej, Kambos Village

    *tjatar massor *
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Var det något speciellt med det hotellet, eller?? Alexandra alltså...
  8. 4
    Var det något speciellt med det hotellet, eller?? Alexandra alltså...
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Nejdå, mer än att det var väldigt bra när vi bodde därd 2004!

    Hm, nu har vi ju ställt in oss på att inte resa så vi får väl se!
  10. 5
    Nejdå, mer än att det var väldigt bra när vi bodde därd 2004!

    Hm, nu har vi ju ställt in oss på att inte resa så vi får väl se!

Liknande trådar

  1. Svar på enkäten längre ner:
    By Ninian in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 13:52
  2. Svar till inlägg längre ner
    By Lillsmurfen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 20:09
  3. Tack för era svar längre ner
    By Vega in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 16:26
  4. Tack för era svar längre ner!!
    By L.A.Woman in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 08:17
  5. Tezza, svar längre ner. (imt)
    By lottis30 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 15:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar