Hej!
Jag kommer med en konstig fråga tycker kanske vissa men vi griper efter halmstrån. Min mamma är väldigt sjuk i en cancer som är obotbar (från början äggstockscancer men som nu spritt sig till hela buken och levern). Hon är nu inne på sin tredje typ av cellgifter nu, och det verkar inte som de har nån effekt på cancern. Hon ska nu börja ännu en annan typ av cellgiftsbehandling, men blir just nu sämre för varje dag som går.
Bröstmjölk har bevisligen visat sig ta död på cancerceller (stor artikel i SVD fre 1 sept). När jag själv ammade min lillkille Olle i våras fick hon bröstmjölk av mig och vi tyckte verkligen att hon blev bättre. Jag hade ingen mjölk kvar from maj och sen dess har hon bara blivit sämre. Givetvis kan detta bero på många faktorer men när man sen ser en sån här vetenskapligt belagd artikel i SVD så känner man ännu starkare att hon måste få bröstmjölk igen - det gäller bokstavligen livet!
Så finns det nån som har gott om mjölk och vill sälja! Vi betalar bra!
Bor i Bromma i Stockholm och kan komma och hämta mjölk regelbundet hos dig om du bor i Stockholmsområdet.
Mejla mig!
[email protected]

Tack på förhand!
Kristina