Molo overaller igen (tjat tjat)
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Molo overaller igen (tjat tjat)

    Kollade på Gucces hemsida och där står det att vinteroverallen är fleecefodrad (förra årets modell). Är det någon som har en från förra året som kan tala om hur mycket fleece det är, går fleecen t.ex. ner i ärmar och ben, är det tjock fleece? Jag tänkte försöka hitta en begagnad men vet inte om jag vill ha nån om det är fleecefoder, jag tycker det är så hopplöst för kläderna under bara "fastnar" och åker upp när det är fleecefodrat. Tänkte annars köpa en ny om inget annat dyker upp, men tänk om årets också är fleecefodrade. Ve och fasa ;0) Jag som trodde att jag hade hittat den perfekta overallen
  2. 1
    Molo overaller igen (tjat tjat) Kollade på Gucces hemsida och där står det att vinteroverallen är fleecefodrad (förra årets modell). Är det någon som har en från förra året som kan tala om hur mycket fleece det är, går fleecen t.ex. ner i ärmar och ben, är det tjock fleece? Jag tänkte försöka hitta en begagnad men vet inte om jag vill ha nån om det är fleecefoder, jag tycker det är så hopplöst för kläderna under bara "fastnar" och åker upp när det är fleecefodrat. Tänkte annars köpa en ny om inget annat dyker upp, men tänk om årets också är fleecefodrade. Ve och fasa ;0) Jag som trodde att jag hade hittat den perfekta overallen
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Fleecen går inte ner i benen eller ut i armarna, det är en tunn fleece.
  4. 2
    Fleecen går inte ner i benen eller ut i armarna, det är en tunn fleece.
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Tack för svar :0)
  6. 3
    Tack för svar :0)

Liknande trådar

  1. Mina böcker igen då *tjat tjat*
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 01:51
  2. Tjat tjat tjatfrågor
    By delfeye in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 10:27
  3. W710i vs. W810i (tjat,tjat)
    By mizen in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 22:07
  4. hemsidan igen (tjat tjat)
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 15:26
  5. UJ tjat igen
    By Anna m. S + L in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 08:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar