Vill bara berömma min underbara sambo!!!
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Vill bara berömma min underbara sambo!!!

    han är helt otrolig!!
    han verkar vara mer förstående denna gången å verkar förstå att jag inte mår bra, å klagar inte lika mycke på mej, för de känns som han vet hur det är....

    Idag när jag ringde så sa jag att jag ville ha en räkmacka på tekaksbröd... han skulle ev fixa de påvägen hem efter jobbet. Det är ju inte lätt att åka från jobbet, fast man önskar att man kunde få den med en gång.. å sen så skulle han ev ta me en bit tårta från jobbet, för dom har haft möte, å tårta å sånt på jobbet *mums*
    jag tror att jag börjar bli mej själv igen, för jag kan känna att jag är sugen på saker och så... de kände man ju inte så förut... utan allt va bara blä...

    Kunde äta en hel banan igår kväll, annars har jag bara kunnat äta en halv eller så... men de va skönt, äter banan nu me för att inte svälta.... *hmmm*
    Jag känner mej mycke gladare och så å jag hoppas på att jag bli mej själv snart igen! kunna laga mat till dom när dom kommer hem, för de blir så sent....

    Men ja nu är livet som det är å de kommer ju att bli bättre !! !

    Är bara sååååå glad !!!

    Kram på er !
  2. 1
    Vill bara berömma min underbara sambo!!! han är helt otrolig!!
    han verkar vara mer förstående denna gången å verkar förstå att jag inte mår bra, å klagar inte lika mycke på mej, för de känns som han vet hur det är....

    Idag när jag ringde så sa jag att jag ville ha en räkmacka på tekaksbröd... han skulle ev fixa de påvägen hem efter jobbet. Det är ju inte lätt att åka från jobbet, fast man önskar att man kunde få den med en gång.. å sen så skulle han ev ta me en bit tårta från jobbet, för dom har haft möte, å tårta å sånt på jobbet *mums*
    jag tror att jag börjar bli mej själv igen, för jag kan känna att jag är sugen på saker och så... de kände man ju inte så förut... utan allt va bara blä...

    Kunde äta en hel banan igår kväll, annars har jag bara kunnat äta en halv eller så... men de va skönt, äter banan nu me för att inte svälta.... *hmmm*
    Jag känner mej mycke gladare och så å jag hoppas på att jag bli mej själv snart igen! kunna laga mat till dom när dom kommer hem, för de blir så sent....

    Men ja nu är livet som det är å de kommer ju att bli bättre !! !

    Är bara sååååå glad !!!

    Kram på er !
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Vad skönt att du mår bättre och att din sambo är så snäll. Roligt att höra!
  4. 2
    Vad skönt att du mår bättre och att din sambo är så snäll. Roligt att höra!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Mmmums med räkmacka! Härligt att du börjar återfå smaken för saker.
  6. 3
    Mmmums med räkmacka! Härligt att du börjar återfå smaken för saker.
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    jo det är bara att hoppas på att de håller i sej oxå, å att de blir bättre...... så de inte blir sämmre igen

    me de får vi inte hoppas.....
  8. 4
    jo det är bara att hoppas på att de håller i sej oxå, å att de blir bättre...... så de inte blir sämmre igen

    me de får vi inte hoppas.....
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    jo jag hoppas på att det är gott när de kommer en, om de kommer en ! vet ju inte de än, han vet inte va han ska få tag på de... så jag hoppas på att han hittar någon *ler*
  10. 5
    jo jag hoppas på att det är gott när de kommer en, om de kommer en ! vet ju inte de än, han vet inte va han ska få tag på de... så jag hoppas på att han hittar någon *ler*

Liknande trådar

  1. Måste bara berömma sonens skola...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-05, 12:22
  2. måste bara få berömma min bonus :)
    By Sofia_N in forum Styvfamiljer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 19:14
  3. Måste bara få berömma
    By soppa in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 12:09
  4. vill bara tala om att ni är underbara!
    By Moa m. BellanBus in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 19:50
  5. Måste bara få berömma alla
    By Rabarber in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar