Avslöjad!
_0704 Aprilbarn
  1. /C i v. 10
    #1

    Avslöjad!

    Var ute hos kund på förmiddagen och han frågar glatt i fikarummetom jag vill ha kaffe (det brukar jag alltid dricka) och jag säger Nej idag blir det te. Innan jag hinne reagera har han slängt ur sig frågan Är du gravid? Jag har lovat mig själv och kommit överens med sambon att aldrig ljuga om någon frågar så det var ju bara att säga Ja. Inför hela hans personal, men jag bara skrattade efteråt, han skämdes men önskade mig lycka till innan jag åkte därifrån.
  2. 1
    Avslöjad! Var ute hos kund på förmiddagen och han frågar glatt i fikarummetom jag vill ha kaffe (det brukar jag alltid dricka) och jag säger Nej idag blir det te. Innan jag hinne reagera har han slängt ur sig frågan Är du gravid? Jag har lovat mig själv och kommit överens med sambon att aldrig ljuga om någon frågar så det var ju bara att säga Ja. Inför hela hans personal, men jag bara skrattade efteråt, han skämdes men önskade mig lycka till innan jag åkte därifrån.
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    blev lite nyfiken på vad ditt arbete är??
    tänkte om d usom jag träffar kunder varje dag .. jag jobbar som säljare å vet inte hur jag ska tackla mitt illamående när det slår till ordentligt!
  4. 2
    blev lite nyfiken på vad ditt arbete är??
    tänkte om d usom jag träffar kunder varje dag .. jag jobbar som säljare å vet inte hur jag ska tackla mitt illamående när det slår till ordentligt!
  5. /C i v. 10
    #3
    Jag jobbar som konsult. Och har väldig ångest de gånger jag måste vara ute hos kund en hel dag. Idag hade jag tur och var där bara på fm. Mitt illamående är dock inte av den grövsta sorten och går hyfsat bra att hålla i schack med mat och sömn.

    Berättar gärna mer om mitt jobb när jag avslöjat min identitet.
  6. 3
    Jag jobbar som konsult. Och har väldig ångest de gånger jag måste vara ute hos kund en hel dag. Idag hade jag tur och var där bara på fm. Mitt illamående är dock inte av den grövsta sorten och går hyfsat bra att hålla i schack med mat och sömn.

    Berättar gärna mer om mitt jobb när jag avslöjat min identitet.

Liknande trådar

  1. Avslöjad
    By Stina2 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 10:43
  2. Avslöjad
    By Stina2 in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 08:59
  3. Avslöjad!
    By Annica med A o L in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 18:35
  4. Avslöjad
    By Tigertassa in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 09:12
  5. På tal om avslöjad..
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 11:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar