Jippie
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Jippie

    imorgon blir vi Uj ägare!
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    Jippie imorgon blir vi Uj ägare!
  3. Medlem sedan
    Aug 2001
    #2
    Grattis grattis!! Så underbart, jag vill också ha!

    Vilken färg blev det *nyfiken*
    Vi håller ju också på och det verkar som att min moster ska till USA redan i oktober!!!
  4. 2
    Grattis grattis!! Så underbart, jag vill också ha!

    Vilken färg blev det *nyfiken*
    Vi håller ju också på och det verkar som att min moster ska till USA redan i oktober!!!
  5. _Diana_
    #3

    gu vad kul!

    är också nyfiken på vilken färg ni valde? Eller DU valde, kanske jag ska säga
  6. 3
    gu vad kul! är också nyfiken på vilken färg ni valde? Eller DU valde, kanske jag ska säga
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    USA!

    Vilken tur du har då! jag köper en neutral färg "svart" det enda karln här hemma går med på. he he!
    ♥Par i prinsessor♥
  8. 4
    USA! Vilken tur du har då! jag köper en neutral färg "svart" det enda karln här hemma går med på. he he!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Svart

    Väljer svart och klär med färger på åkpåse etc istället..
    ♥Par i prinsessor♥
  10. 5
    Svart Väljer svart och klär med färger på åkpåse etc istället..
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Hittade inte du en butik som ville skicka? *nyfiken*
  12. 6
    Hittade inte du en butik som ville skicka? *nyfiken*
  13. Medlem sedan
    Aug 2001
    #7
    Jupp, men hon ville ha alldeles för mycket i frakt. Så jag tar tillfället i akt och utnyttjar mina släktingar istället =)

    Jag vet ju att just den här mostern reser till USA rätt ofta men hade ingen aning om att det var SÅ snart. Men ju förr desto bättre för oss! Nu tar hon den med därifrån och sen får hon väl skicka den med bussgods eller ta den med när hon är i Sthlm och hälsar på (hon bor i Skåne).
  14. 7
    Jupp, men hon ville ha alldeles för mycket i frakt. Så jag tar tillfället i akt och utnyttjar mina släktingar istället =)

    Jag vet ju att just den här mostern reser till USA rätt ofta men hade ingen aning om att det var SÅ snart. Men ju förr desto bättre för oss! Nu tar hon den med därifrån och sen får hon väl skicka den med bussgods eller ta den med när hon är i Sthlm och hälsar på (hon bor i Skåne).
  15. Medlem sedan
    Aug 2001
    #8
    Smart tänkt! Jag är också inne på att köpa en svart men samtidigt är det kul med färg... svårt val!
  16. 8
    Smart tänkt! Jag är också inne på att köpa en svart men samtidigt är det kul med färg... svårt val!
  17. Medlem sedan
    Jan 1999
    #9

    Åh vad kul!

    O grattis, ni komme rinte bli besvikna!
    Vilken färg?
  18. 9
    Åh vad kul! O grattis, ni komme rinte bli besvikna!
    Vilken färg?
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #10

    Håller med!

    men J vill inte ha färg på vagnen... han vill ha svart det matchar det mesta och vi har en röd bil och det är SUPER viktigt att det inte skär sig med den röda bilen! Gud förbjude! Ha ha ha! dessutom skulle han inte vilja köra en rosa för där blir han väldigt med veten.. köra ROSA vagn! NEJ! jag skulle kunna tänka mig rosa eller fashion victim kanske men det ska vara clean and simple.
    ♥Par i prinsessor♥
  20. 10
    Håller med! men J vill inte ha färg på vagnen... han vill ha svart det matchar det mesta och vi har en röd bil och det är SUPER viktigt att det inte skär sig med den röda bilen! Gud förbjude! Ha ha ha! dessutom skulle han inte vilja köra en rosa för där blir han väldigt med veten.. köra ROSA vagn! NEJ! jag skulle kunna tänka mig rosa eller fashion victim kanske men det ska vara clean and simple.
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11
    Grattis - älskar vår som vi bytte mot vår bugga i våras!
  22. 11
    Grattis - älskar vår som vi bytte mot vår bugga i våras!

Liknande trådar

  1. Jippie!!
    By micra1 in forum Klumpfot
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 17:17
  2. Jippie!!
    By femella in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 16:10
  3. Jippie!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 17:38
  4. Jippie
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 08:20
  5. Jippie!
    By elinde in forum _0706 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 07:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar