Hydronefros?
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Hydronefros?

    När jag var på UL i vecka 18 visade det sig att min bebis har hydronefros. Ngn här som känner igen detta? BM sade att det än sålänge var lugnt men att vi ska gå på extra kontroller för att se att det ej blivit för mycket vätska i njurarna. Jag glömde fråga vad som händer då? Tar de ut barnet tidigare eller vad? Har läst på lite om sjukdomen så jag vet lite av vad som händer när bebisen väl kommer ut men som sagt vad händer nu? Jag är mamma till 2 barn sedan innan och ingen av dessa har haft /har detta. Tacksam för svar/Tessan
  2. 1
    Hydronefros? När jag var på UL i vecka 18 visade det sig att min bebis har hydronefros. Ngn här som känner igen detta? BM sade att det än sålänge var lugnt men att vi ska gå på extra kontroller för att se att det ej blivit för mycket vätska i njurarna. Jag glömde fråga vad som händer då? Tar de ut barnet tidigare eller vad? Har läst på lite om sjukdomen så jag vet lite av vad som händer när bebisen väl kommer ut men som sagt vad händer nu? Jag är mamma till 2 barn sedan innan och ingen av dessa har haft /har detta. Tacksam för svar/Tessan
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Kolla på www.rnj.se( njursjukas förening på deras diskussionsforum för barn så hittar du säkert ngr som har varit med om detta.
  4. 2
    Kolla på www.rnj.se( njursjukas förening på deras diskussionsforum för barn så hittar du säkert ngr som har varit med om detta.

Liknande trådar

  1. Hydronefros på njurarna?
    By Marie_AOA in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-23, 19:11
  2. Förstorat njurbäcken (hydronefros)
    By Lisa in forum Gravidsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 21:44
  3. Hydronefros
    By Tessan&Ville in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 11:42
  4. hydronefros!
    By mariann_81 in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 11:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar