Så har det hänt
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Så har det hänt

    Det jag svurit _aldrig_ skulle hända mina barn! Elina har ramlat ner från sängen.

    Hon låg och sov på sängen i gästrummet, hade pallat upp med kuddar och filtar runtomkring. Normalt sover hon i vagnen på dagarna och kommer alltså ingenstans, men idag hade vi besök av en jämnårig kompis till Victor och eftersom de förde ett himlans liv tyckte jag hon hade det lugnare i gästrummet. Jag sitter och pratar i vardagsrummet när jag hör dunset och innan ens skriket kom så visste jag... Sprang som en dåre och plockar upp illgråtande Elina som gråter så att hon knappt får luft. När hon lugnat sig ringer jag sjukvårdsrådgivningen och frågar om råd. De tycker jag kan vänta men ska vara observant. Nu är allt frid och fröjd igen sånär som på bulan hon har i pannan.
    Usch, vad jag känner mig DUM! Varför rullade jag inte in vagnen i gästrummet istället för att lägga henne på sängen!!
  2. 1
    Så har det hänt Det jag svurit _aldrig_ skulle hända mina barn! Elina har ramlat ner från sängen.

    Hon låg och sov på sängen i gästrummet, hade pallat upp med kuddar och filtar runtomkring. Normalt sover hon i vagnen på dagarna och kommer alltså ingenstans, men idag hade vi besök av en jämnårig kompis till Victor och eftersom de förde ett himlans liv tyckte jag hon hade det lugnare i gästrummet. Jag sitter och pratar i vardagsrummet när jag hör dunset och innan ens skriket kom så visste jag... Sprang som en dåre och plockar upp illgråtande Elina som gråter så att hon knappt får luft. När hon lugnat sig ringer jag sjukvårdsrådgivningen och frågar om råd. De tycker jag kan vänta men ska vara observant. Nu är allt frid och fröjd igen sånär som på bulan hon har i pannan.
    Usch, vad jag känner mig DUM! Varför rullade jag inte in vagnen i gästrummet istället för att lägga henne på sängen!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Hua det är mardrömmen för en mamma /pappa/.

    Stackars mamma och Elina.


    Stor kram till er båda två
  4. 2
    Hua det är mardrömmen för en mamma /pappa/.

    Stackars mamma och Elina.


    Stor kram till er båda två
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Mardröm

    Usch, sånt är hemskt! Malte har ju ramlat ner från kökssoffan en gång när han var typ en månad, det var hemskt! Ännu värre var det när Hugo var liten o ramlade så han slog i framtänderna som precis var på väg att bryta igenom. Allt gick bra, men ändå.. Det skrämmer skiten ur en!

    Hoppas bulan går ner.. Sköt om er!
  6. 3
    Mardröm Usch, sånt är hemskt! Malte har ju ramlat ner från kökssoffan en gång när han var typ en månad, det var hemskt! Ännu värre var det när Hugo var liten o ramlade så han slog i framtänderna som precis var på väg att bryta igenom. Allt gick bra, men ändå.. Det skrämmer skiten ur en!

    Hoppas bulan går ner.. Sköt om er!

Liknande trådar

  1. Hänt i häcken eller hänt i
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 08:31
  2. Vad har hänt?
    By Gafsan bf 8/11 in forum _00 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 12:02
  3. Vad har hänt er på 4 år?
    By jullan m Olle o Judith in forum _0207 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 08:06
  4. Nu har det hänt!
    By Tina L-L in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 10:51
  5. Men vad är det som hänt =(
    By Lena med Hugo & Ludvig in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-23, 07:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar