Ja det är fantastiskt
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Ja det är fantastiskt

    Grattis Alexandra! Det är fantastiskt vad man hinner lära sej på fem år och ändå skiljer det fortfarande otrolig mycket mellan barn, förstår verkligen att man börjar skolan vid sju, då har det väl börjat jämna ut sej litegrann åtminstone!
    Karl längtar till sin födelsedag, han har önskelistan och så funderar vi på hur vi ska göra kalaset, prins och prinsesskalas blir det i alla fall, sist vi pratade om det ville Karl vara riddare och det funkar ju det med Fem år, ojoj!
  2. 1
    Ja det är fantastiskt Grattis Alexandra! Det är fantastiskt vad man hinner lära sej på fem år och ändå skiljer det fortfarande otrolig mycket mellan barn, förstår verkligen att man börjar skolan vid sju, då har det väl börjat jämna ut sej litegrann åtminstone!
    Karl längtar till sin födelsedag, han har önskelistan och så funderar vi på hur vi ska göra kalaset, prins och prinsesskalas blir det i alla fall, sist vi pratade om det ville Karl vara riddare och det funkar ju det med Fem år, ojoj!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    Svar till L-M alltså! Hur kom det här? Det var nog jag Sorry
  4. 2
    Svar till L-M alltså! Hur kom det här? Det var nog jag Sorry

Liknande trådar

  1. Så fantastiskt.
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 17:18
  2. Fantastiskt!!
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 16:04
  3. aff är fantastiskt
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 19:05
  4. Fantastiskt
    By Jessica in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 22:01
  5. fantastiskt!
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 21:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar