Boende i Stockholm?
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Boende i Stockholm?

    Jag och sambon tänkte ta tåget till Stockholm en helg i november.
    Är det någon som har förslag på hotell? Vi vill gärna bo nära centralstationen, och helst inte betala för mycket.

    Finns det förresten ågon trevlig julmarkand eller så i slutet av november? Eller nått annat skoj för 2 lantisar som inte varit i Stockholm på 10 år?

    kram
    Mamma till Lova (0505) och Axel (0703)

    "Tänk att just jag fått världens finaste barn"
  2. 1
    Boende i Stockholm? Jag och sambon tänkte ta tåget till Stockholm en helg i november.
    Är det någon som har förslag på hotell? Vi vill gärna bo nära centralstationen, och helst inte betala för mycket.

    Finns det förresten ågon trevlig julmarkand eller så i slutet av november? Eller nått annat skoj för 2 lantisar som inte varit i Stockholm på 10 år?

    kram
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Är verkligen urkass

    på det här med boende i Stockholm men det är väl för att jag själv bor här och aldrig funderat över boende. Julmarknad brukar det ju bla vara på Skansen och även Stortorget i Gamla Stan. På Sergels Torg har de haft marknadsstånd varje dag under slutet av nov/dec de senaste åren. Kanske inte lika mysigt som andra julmarknader men alltid något. Gröna Lund hade en mysig julmarknad också.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  4. 2
    Är verkligen urkass på det här med boende i Stockholm men det är väl för att jag själv bor här och aldrig funderat över boende. Julmarknad brukar det ju bla vara på Skansen och även Stortorget i Gamla Stan. På Sergels Torg har de haft marknadsstånd varje dag under slutet av nov/dec de senaste åren. Kanske inte lika mysigt som andra julmarknader men alltid något. Gröna Lund hade en mysig julmarknad också.

Liknande trådar

  1. Boende i Stockholm
    By Bajbaj in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-24, 20:37
  2. Boende i Stockholm?
    By Norrländskan in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 17:37
  3. Boende i Stockholm
    By Linköping in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 22:27
  4. Boende Stockholm
    By maran67 in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 19:44
  5. Boende i Stockholm
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar