Klåda i underlivet *intimt*
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Klåda i underlivet *intimt*

    Fattar inte vad jag råkat ut för nu. Först hade jag världens klåda baktill pga hemmisarna. Skaffade Xyloproct, som inte funkar så bra. Nu har det börjat klia framtill, inte inuti slidan men framför klitoris liksom??? Vad sjutton kan detta vara? Kan inte fått någon könssjukdom eftersom jag inte haft sex, varken med min man eller någon annan *s*. Tvättar mig aldrig med parfymerad tvål. Vad mer kan man få klåda av? Suck, det är så JOBBIGT!
  2. 1
    Klåda i underlivet *intimt* Fattar inte vad jag råkat ut för nu. Först hade jag världens klåda baktill pga hemmisarna. Skaffade Xyloproct, som inte funkar så bra. Nu har det börjat klia framtill, inte inuti slidan men framför klitoris liksom??? Vad sjutton kan detta vara? Kan inte fått någon könssjukdom eftersom jag inte haft sex, varken med min man eller någon annan *s*. Tvättar mig aldrig med parfymerad tvål. Vad mer kan man få klåda av? Suck, det är så JOBBIGT!
  3. Marmelad
    #2
    Svamp kanske? Det kan ju klia rejält!
  4. 2
    Svamp kanske? Det kan ju klia rejält!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Säkert svamp

    Hemskt obehagligt, och slemhinnan brukar bli alldeles torr och varm på något vis. Och kliar och svider göra det, klådan kommer först. Ju mer man klilar desto värre blir det. Och det är ju inte ovanligt när man är gravid, vad jag förstått.

    Jag brukar behandla med Canesten kräm och den funkar bra tycker jag. Får det nästan varje gång jag äter penicillin, så jag har redan inhandlat en tub nu ifall det skulle komma under den här kuren.
    Mian, mamma till tre gull födda 97, 03 & 06
  6. 3
    Säkert svamp Hemskt obehagligt, och slemhinnan brukar bli alldeles torr och varm på något vis. Och kliar och svider göra det, klådan kommer först. Ju mer man klilar desto värre blir det. Och det är ju inte ovanligt när man är gravid, vad jag förstått.

    Jag brukar behandla med Canesten kräm och den funkar bra tycker jag. Får det nästan varje gång jag äter penicillin, så jag har redan inhandlat en tub nu ifall det skulle komma under den här kuren.
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4

    Gud va ni är smarta

    Det låter ju rätt självklart nu när ni skriver det, men det är så sällan jag har svamp så det slog mig inte. Klart att det måste vara det. Hittade en gammal Pevarylkräm i skåpet, inte för gammal dock, som jag ska kleta på innan jag lägger mig. Tack ska ni ha, vilken tur att ni finns!
  8. 4
    Gud va ni är smarta Det låter ju rätt självklart nu när ni skriver det, men det är så sällan jag har svamp så det slog mig inte. Klart att det måste vara det. Hittade en gammal Pevarylkräm i skåpet, inte för gammal dock, som jag ska kleta på innan jag lägger mig. Tack ska ni ha, vilken tur att ni finns!
  9. Anonym...
    #5
    Det kan vara uttorkning bara efter som att hemmohjälpmedel kan torka ut resterande intima kroppsdelar...dessvärre..pröva med lite vaselin och se om du får tillbaka fuktbalansen...
  10. 5
    Det kan vara uttorkning bara efter som att hemmohjälpmedel kan torka ut resterande intima kroppsdelar...dessvärre..pröva med lite vaselin och se om du får tillbaka fuktbalansen...

Liknande trådar

  1. Klåda i underlivet
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 23:29
  2. klåda i underlivet på små
    By Dalkullan med 2 barn in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 14:17
  3. klåda i underlivet
    By anonymt namn in forum _0706 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 15:01
  4. klåda i underlivet
    By anonymt namn in forum _0705 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 14:52
  5. Klåda i underlivet
    By Snart galen in forum Mammasnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 18:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar