Jag fick ett plus!!!!!!!!
Försöker bli med barn
  1. s m 2
    #1

    Jag fick ett plus!!!!!!!!

    Ja, ni läste rätt! Jag har äntligen plussat! Det är så Häääärligt!!!!!! Har varit duktig flicka alla andra gånger och inte testat för tidigt. Men denna gång klarade jag inte av att vänta utan testade i morse en dag före IM. "Det är säkert minus", intalade jag mig, men när jag tittade var det ett plus. Ett riktigt fett plus dessutom konstigt nog, fast jag klagar inte. Jag är så otroligt lycklig! Det tog sig äntligen och jag kan inte fatta!!!!

    Tack alla ni som peppat under denna första delresa! Det har varit jätteskönt att ha några att ventilera med och ni är helt enkelt toppen! Speciellt nu är det härligt att ha någon att berätta för. Vill nog vänta ett tag med att berätta för någon IRL.

    VIll ni veta symtom? Stark känsla av att jag är gravid, att jag tänkt att jag är gravid helt enkelt, går inte riktigt att förklara. Illmående efter middagen flera kvällar irad. Ont i magen, nästan som mensvärk. Uppblåst mage. KÄnsla av att det sitter något i halsen, liksom nästan illamående men ändå inte. Sticker och hettar i brösten. Fast det symtom som jag verkligen tagit på allvar är att jag ser lite annorlunda ut i ansiktet! Jag tänkte igår att om jag inte är gravid så undrar jag fasen vad som hänt med mitt ansikte.

    Och nu hostar jag riktigt ordentligt på er/&)(&%%€/&€%&&/)===``^**ÄÄÄÄÄ**^^^^"!°°°°°°!! !!!!!#"#"€"#&&%€#/€//€€/&/&%&€/&/%€€&€/%&€/%€/&%€&/€##==??=)/()//&/€#€"#%€"%#"%#"&€#€#"%€#"%€#"%€ #"&////°°°°°*******:;:_;_:;_;:_;_;!

    Stor kram från superlyckliga Sanna
  2. 1
    Jag fick ett plus!!!!!!!! Ja, ni läste rätt! Jag har äntligen plussat! Det är så Häääärligt!!!!!! Har varit duktig flicka alla andra gånger och inte testat för tidigt. Men denna gång klarade jag inte av att vänta utan testade i morse en dag före IM. "Det är säkert minus", intalade jag mig, men när jag tittade var det ett plus. Ett riktigt fett plus dessutom konstigt nog, fast jag klagar inte. Jag är så otroligt lycklig! Det tog sig äntligen och jag kan inte fatta!!!!

    Tack alla ni som peppat under denna första delresa! Det har varit jätteskönt att ha några att ventilera med och ni är helt enkelt toppen! Speciellt nu är det härligt att ha någon att berätta för. Vill nog vänta ett tag med att berätta för någon IRL.

    VIll ni veta symtom? Stark känsla av att jag är gravid, att jag tänkt att jag är gravid helt enkelt, går inte riktigt att förklara. Illmående efter middagen flera kvällar irad. Ont i magen, nästan som mensvärk. Uppblåst mage. KÄnsla av att det sitter något i halsen, liksom nästan illamående men ändå inte. Sticker och hettar i brösten. Fast det symtom som jag verkligen tagit på allvar är att jag ser lite annorlunda ut i ansiktet! Jag tänkte igår att om jag inte är gravid så undrar jag fasen vad som hänt med mitt ansikte.

    Och nu hostar jag riktigt ordentligt på er/&)(&%%€/&€%&&/)===``^**ÄÄÄÄÄ**^^^^"!°°°°°°!! !!!!!#"#"€"#&&%€#/€//€€/&/&%&€/&/%€€&€/%&€/%€/&%€&/€##==??=)/()//&/€#€"#%€"%#"%#"&€#€#"%€#"%€#"%€ #"&////°°°°°*******:;:_;_:;_;:_;_;!

    Stor kram från superlyckliga Sanna
  3. s m 2
    #2
    oj, en bacill råkade bli en ledsen smajly. Sorry, inte meningen!
  4. 2
    oj, en bacill råkade bli en ledsen smajly. Sorry, inte meningen!
  5. majblomma
    #3

    Wow!

    Så roligt! Stort GRATTIS!!!
    Suger baciller som bara den så här i ÄL tider
    Kram och Lycka till!
  6. 3
    Wow! Så roligt! Stort GRATTIS!!!
    Suger baciller som bara den så här i ÄL tider
    Kram och Lycka till!
  7. xandra
    #4
    Supergrattis!!!!
  8. 4
    Supergrattis!!!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5

    Grattis!!!! :) *imt*

    ''
  10. 5
    Grattis!!!! :) *imt* ''
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Jättejättestort grattis!! Så otroligt härligt! Det är ju inte klokt så många som plussat!

    Nu får vi se om jag får följa med till maj eller inte...
  12. 6
    Jättejättestort grattis!! Så otroligt härligt! Det är ju inte klokt så många som plussat!

    Nu får vi se om jag får följa med till maj eller inte...
  13. s m 2
    #7
    Tack så jättemycket! När tänkte du testa med ett "riktigt" test? Hoppas så att du hänger med till maj! Håller tummen superhårt för det!
  14. 7
    Tack så jättemycket! När tänkte du testa med ett "riktigt" test? Hoppas så att du hänger med till maj! Håller tummen superhårt för det!
  15. Medlem sedan
    Jul 2006
    #8
    Jättegrattis!
  16. 8
    Jättegrattis!
  17. s m 2
    #9
    Tack, tack, tack! Sug i dig bara! Hoppas jag är riktigt smittsam!

    kram och lycka till du med!
  18. 9
    Tack, tack, tack! Sug i dig bara! Hoppas jag är riktigt smittsam!

    kram och lycka till du med!
  19. s m 2
    #10
    Tack! Hur känner du dig då? Du har ju IM om några dagar väl? Några känningar? Hoppas verkligen det blir din tur då!
  20. 10
    Tack! Hur känner du dig då? Du har ju IM om några dagar väl? Några känningar? Hoppas verkligen det blir din tur då!
  21. s m 2
    #11
    Tack snälla!
  22. 11
    Tack snälla!
  23. s m 2
    #12
    Tack så jättemycket!
  24. 12
    Tack så jättemycket!
  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13
    STORT GRATTIS!!!!!!!!!!! Och lycka till... vad roligt )))
  26. 13
    STORT GRATTIS!!!!!!!!!!! Och lycka till... vad roligt )))
  27. Medlem sedan
    Dec 2005
    #14
    Något är på g idag, antingen är det megamensen eller så är jag gravid så vi får se... kommer det ingen mens så testar jag nog imorrn.

    Kram och stort lycka till!
  28. 14
    Något är på g idag, antingen är det megamensen eller så är jag gravid så vi får se... kommer det ingen mens så testar jag nog imorrn.

    Kram och stort lycka till!
  29. Malva dag 17/30-32
    #15

    Super grattis :)

    Ta hand om magen o jag suger i mig av alla bacillerna !!

    Kram
  30. 15
    Super grattis :) Ta hand om magen o jag suger i mig av alla bacillerna !!

    Kram
  31. s m 2
    #16
    Då håller jag tummen stenhårt imorgon! Hoppas, hoppas!
  32. 16
    Då håller jag tummen stenhårt imorgon! Hoppas, hoppas!
  33. s m 2
    #17
    Tack! Lycka till du med! Jaa, det är så rooooligt!
  34. 17
    Tack! Lycka till du med! Jaa, det är så rooooligt!
  35. s m 2
    #18
    Varsågod och bli smittad!

    Tack och kram
  36. 18
    Varsågod och bli smittad!

    Tack och kram
  37. xxxx
    #19

    Grattis

    Vad roligt, grattis!!
  38. 19
    Grattis Vad roligt, grattis!!
  39. Medlem sedan
    Jan 2002
    #20
    Grattis & lycka till Underbart....

    Kram
    ~Stolt Mamma till Melanie 4 år & Zoe 070707~
  40. 20
    Grattis & lycka till Underbart....

    Kram
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. När ni fick unge fick era nyfödda nån
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 09:13
  2. Oscar fick i halsen, fick utöva det jag
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-31, 16:01
  3. Jag fick Jag fick Jag FIIIIIICK !!!
    By maria9977 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 18:19
  4. hoppas ni fick en fin morsdag själv fick
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 07:51
  5. Fick man eller fick man INTE
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 15:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar