Det känns inte bra!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Det känns inte bra!

    Jag skrev här tidigare och berättade om min viktnedgång, 5,5 kg på 3-4 veckor, sen har jag stått still i 1-2 veckor och nu har jag fallit för frestelser igen. Jag vet att det är en ny dag imorgon och jag har redan sagt att jag ser det här som en delmål. Målet är -15 kg till så jag får väl börja om igen men just nu känns det som att jag vill äta kakor och jag vet inte varför, sitter just nu med en bärry yogurt vid min sida......
  2. 1
    Det känns inte bra! Jag skrev här tidigare och berättade om min viktnedgång, 5,5 kg på 3-4 veckor, sen har jag stått still i 1-2 veckor och nu har jag fallit för frestelser igen. Jag vet att det är en ny dag imorgon och jag har redan sagt att jag ser det här som en delmål. Målet är -15 kg till så jag får väl börja om igen men just nu känns det som att jag vill äta kakor och jag vet inte varför, sitter just nu med en bärry yogurt vid min sida......
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Det var väl en bra början att skriva här och efterlysa pepp

    *pepp**pepp**pepp**pepp**pepp* *pepp**pepp***pepp**pepp*pepp* *pepp*ppep*pepp**pepp**pepp**p epp**pepp**pepp**pepp**pepp*pe pp*

    Skickar massor till dej!

    Ät upp bärryn nu...så du blir mätt .....och sen börjar du om!

    Lycka till! Själv ska jag snart gå och äta lunch
    .....O......O......O
    ....--l--...--l--...--l-- .... MINA TRE BARN...
    ...../\....../\....../\

    .....@@......@@
    ...@.....@.@....@
    ....@......@.....@
    ......@..........@ ....OCH MIN MAN
    ........@......@
    ..........@..@
    ............@
  4. 2
    Det var väl en bra början att skriva här och efterlysa pepp *pepp**pepp**pepp**pepp**pepp* *pepp**pepp***pepp**pepp*pepp* *pepp*ppep*pepp**pepp**pepp**p epp**pepp**pepp**pepp**pepp*pe pp*

    Skickar massor till dej!

    Ät upp bärryn nu...så du blir mätt .....och sen börjar du om!

    Lycka till! Själv ska jag snart gå och äta lunch
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Hmm, Bärry är väl sötad, det kan öka sötsuget. Försök ät något annat istället. Kom igen nu, inget är så gott som att vara nöjd med sin kropp!
  6. 3
    Hmm, Bärry är väl sötad, det kan öka sötsuget. Försök ät något annat istället. Kom igen nu, inget är så gott som att vara nöjd med sin kropp!

Liknande trådar

  1. Känns inte bra att inte kunna vara med
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 19:51
  2. Känns som om jag inte...
    By -Cicci- in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 22:40
  3. Känns inte bra
    By Mia_m_2+Molly in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 09:31
  4. Känns som om jag inte
    By sandra & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 16:22
  5. Det känns inte bra
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar