Hejsan
_0706 Junibarn
  1. En 4:a??
    #1

    Hejsan

    Undras tro om man hamnar här.....ska ha mens eller rättare sagt inte ha mens runt den 25 och borde väl hamna i denna gruppen......I nuläget har vi tre barn flicka -9902 pojke -0101 och pojke -0605 och nu vill vi ha en liten nr 4 så vi har kört på utan skydd sen förlossningen i maj eeler rättare sagt några veckor efter....så nu bara väntar vi med spänning....

    Kram
  2. 1
    Hejsan Undras tro om man hamnar här.....ska ha mens eller rättare sagt inte ha mens runt den 25 och borde väl hamna i denna gruppen......I nuläget har vi tre barn flicka -9902 pojke -0101 och pojke -0605 och nu vill vi ha en liten nr 4 så vi har kört på utan skydd sen förlossningen i maj eeler rättare sagt några veckor efter....så nu bara väntar vi med spänning....

    Kram
  3. Iii :-)
    #2

    Häftigt

    Jag antar att ni fått en sån bebis som sover gott på nätterna? Häftigt att känna så på en gång en längtan efter ett barn till! Lycka till!
  4. 2
    Häftigt Jag antar att ni fått en sån bebis som sover gott på nätterna? Häftigt att känna så på en gång en längtan efter ett barn till! Lycka till!

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. Hejsan...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:58
  4. Hejsan!!!
    By Kanka in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 14:02
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar