Tänk, jag tror jag är med barn!
_0706 Junibarn
  1. Iii :-)
    #1

    Tänk, jag tror jag är med barn!

    Är det möjligt att kroppen bara luras med mej? Molande i tjejmagen och går på toa stup i kvarten och en allmän känsla av att dethär funkade nog...? Skulle kroppen luras med mej? Vi som är rätt bra kompisar vid dethär laget...? Och jag kan inte testa förrän absolut tidigast den 24 spetember... så egentligen är det bara fånigt att jag känner något. Men det gör jag. Någon som känner med mej?
  2. 1
    Tänk, jag tror jag är med barn! Är det möjligt att kroppen bara luras med mej? Molande i tjejmagen och går på toa stup i kvarten och en allmän känsla av att dethär funkade nog...? Skulle kroppen luras med mej? Vi som är rätt bra kompisar vid dethär laget...? Och jag kan inte testa förrän absolut tidigast den 24 spetember... så egentligen är det bara fånigt att jag känner något. Men det gör jag. Någon som känner med mej?
  3. Agnhild
    #2
    Jag hoppas också på att det tagit sig! Fem dagar sedan ÄL och jag har IM 24 sept! Tänker testa den 22:e...

    Spännande! Du och jag kanske blir först in här!
  4. 2
    Jag hoppas också på att det tagit sig! Fem dagar sedan ÄL och jag har IM 24 sept! Tänker testa den 22:e...

    Spännande! Du och jag kanske blir först in här!
  5. Iii :-)
    #3

    Spännande!

    Håller tummar och tår, hur känner du dej?
    Alltså, det känns så märkligt, vi kan ju inte påverka dethär alls! Mycket annat runt oss beror ju på prestation - gör vi rätt blir det rätt. Men här kan vi bara göra det som människor gör och sedan lämna över det hela till biologin eller Gud, vad man än föredrar... själva har vi bara att vänta. För mej känns det i alla fall ovant

    Morgonfilosofisk
  6. 3
    Spännande! Håller tummar och tår, hur känner du dej?
    Alltså, det känns så märkligt, vi kan ju inte påverka dethär alls! Mycket annat runt oss beror ju på prestation - gör vi rätt blir det rätt. Men här kan vi bara göra det som människor gör och sedan lämna över det hela till biologin eller Gud, vad man än föredrar... själva har vi bara att vänta. För mej känns det i alla fall ovant

    Morgonfilosofisk
  7. aaaa
    #4
    Hej!
    Hoppas oxå hamna här. Kan testa tidigast på tisdag, ska mens (helst inte ha) den 22/9.

    Har så ont i tuttarna, skriker bara lillungen kommer när dom, är jättehungrig på morgonen.
  8. 4
    Hej!
    Hoppas oxå hamna här. Kan testa tidigast på tisdag, ska mens (helst inte ha) den 22/9.

    Har så ont i tuttarna, skriker bara lillungen kommer när dom, är jättehungrig på morgonen.
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5

    Ooolidligt spännande!!!

    Här är en till som hoppas kan testa 27/9. Har en dotter på 16!!! sen tidigare så det blir som på nytt på alla sätt, då tonåring nu "lite" mognare. Lycka till.
  10. 5
    Ooolidligt spännande!!! Här är en till som hoppas kan testa 27/9. Har en dotter på 16!!! sen tidigare så det blir som på nytt på alla sätt, då tonåring nu "lite" mognare. Lycka till.
  11. 3 killar
    #6

    Jag tror också att..

    jag är gravid!!Har IM 21/9 så det är för tidigt att testa,men jag har mått illa nu i ett par dagar och illamåendet håller i sig från det att jag går upp tills jag somnar....Sedan så har jag blivit så trött på kvällarna och mannen tycker att jag blivit så vresig.Hoppas det inte är kroppen som spelar mig ett spratt!!!Vi har försökt i ett halvår nu att få till en liten "sladdis" efter våra 3 killar.BF skulle bli 1/6 om det har funkat så nu är det bara att vänta en vecka till *suck*
  12. 6
    Jag tror också att.. jag är gravid!!Har IM 21/9 så det är för tidigt att testa,men jag har mått illa nu i ett par dagar och illamåendet håller i sig från det att jag går upp tills jag somnar....Sedan så har jag blivit så trött på kvällarna och mannen tycker att jag blivit så vresig.Hoppas det inte är kroppen som spelar mig ett spratt!!!Vi har försökt i ett halvår nu att få till en liten "sladdis" efter våra 3 killar.BF skulle bli 1/6 om det har funkat så nu är det bara att vänta en vecka till *suck*
  13. Iii :-)
    #7
    Det är så spännande! Hur har du känt månaderna innan, har du känt det såhär förut? Mina två tidigare barn har varit lite hoppsan båda två och tvärt mot all sannolikhetslära att det kunde bli något öht har jag känt långt innan jag kunnat testa att jooo... det är nåt som har hänt... Men nu har vi bara att vänta...
  14. 7
    Det är så spännande! Hur har du känt månaderna innan, har du känt det såhär förut? Mina två tidigare barn har varit lite hoppsan båda två och tvärt mot all sannolikhetslära att det kunde bli något öht har jag känt långt innan jag kunnat testa att jooo... det är nåt som har hänt... Men nu har vi bara att vänta...
  15. Iii :-)
    #8

    Och tisdag är så snart!

    Nu ser jag verkligen fram emot tisdagen, äntligen får _någon_ testa i alla fall Jag har räknat lite luftigt och bestämt mej för att söndag blir min dag, nästa söndag alltså. Spännande vecka framför oss!

    För övrigt skulle de utöver tummen upp och tummen ner-symbolerna ha en hålla tummen-symbol... men det kanske skulle tolkas som en knytnäve och det vore ju inte så bra. Men du kan ju tolka min tumme upp som en hållen sådan
  16. 8
    Och tisdag är så snart! Nu ser jag verkligen fram emot tisdagen, äntligen får _någon_ testa i alla fall Jag har räknat lite luftigt och bestämt mej för att söndag blir min dag, nästa söndag alltså. Spännande vecka framför oss!

    För övrigt skulle de utöver tummen upp och tummen ner-symbolerna ha en hålla tummen-symbol... men det kanske skulle tolkas som en knytnäve och det vore ju inte så bra. Men du kan ju tolka min tumme upp som en hållen sådan
  17. aaaa
    #9
    Är så pirrig i magen, vet inte o jag kommer att våga testa mig i morgon. Jösses, tänk om det skulle vara så att det är en liten på G??
  18. 9
    Är så pirrig i magen, vet inte o jag kommer att våga testa mig i morgon. Jösses, tänk om det skulle vara så att det är en liten på G??
  19. 3 killar
    #10
    Har inte känt så här de andra månaderna som jag hoppats på bebis.Nu mår jag illa mest hela tiden och blir såååå trött efter 7 på kvällen.Testade mig igår och det blev neg.Hoppas det var för att jag testade för tidigt eftersom IM är på fredag.
  20. 10
    Har inte känt så här de andra månaderna som jag hoppats på bebis.Nu mår jag illa mest hela tiden och blir såååå trött efter 7 på kvällen.Testade mig igår och det blev neg.Hoppas det var för att jag testade för tidigt eftersom IM är på fredag.

Liknande trådar

  1. Tänk vad roligt barn kan resonera...
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 10:56
  2. Tänk att jag skulle behöva få 3 barn
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-01, 14:10
  3. Tänk vad de kan (barn)
    By bridgetj in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-05-13, 15:06
  4. Tänk vad barn kan vara olika
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 13:47
  5. Tänk om alla barn
    By Nöjd mamma in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar