Dubbelsidig ÖI
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Dubbelsidig ÖI

    Dubbelsidig ÖI har min lilla skrutta, det förklarar febern och det grymma humöret på unga damen de senaste dagarna...
    Jag hade annars inga gissningar på ÖI... jag var däremot orolig att det skulle vara en UI men nähä då, in till sjukhus för en ev sak och hem med en annan
    Nu blir det antibiotika 3ggr/dag i 5 dagar istället
    Have fun!

    Mamma till tre, L-0309, I-0502, S-0709
  2. 1
    Dubbelsidig ÖI Dubbelsidig ÖI har min lilla skrutta, det förklarar febern och det grymma humöret på unga damen de senaste dagarna...
    Jag hade annars inga gissningar på ÖI... jag var däremot orolig att det skulle vara en UI men nähä då, in till sjukhus för en ev sak och hem med en annan
    Nu blir det antibiotika 3ggr/dag i 5 dagar istället
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Stackars liten. Hoppas att det blir bättre snart!

    Kramar från oss:-)
  4. 2
    Stackars liten. Hoppas att det blir bättre snart!

    Kramar från oss:-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Svårt med ÖI

    Eftersom de har feber ger man ju Panodil (eller liknande) och då visar de ju inte alltid att det gör ont. På Nikki har det inte vart nån tvekan det 3 gånger hon haft, men när Ronja hade misstänkte jag oxå UVI, men det var dubbelsidig riktigt elak ÖI. Hoppas det går bra att få i lilla medicinen så blir hon snabbt bra igen

    Krya på dig kramar från oss
    Emma med sessorna Ronja & Nikki

    http://ronjanikki.bilddagboken.se
  6. 3
    Svårt med ÖI Eftersom de har feber ger man ju Panodil (eller liknande) och då visar de ju inte alltid att det gör ont. På Nikki har det inte vart nån tvekan det 3 gånger hon haft, men när Ronja hade misstänkte jag oxå UVI, men det var dubbelsidig riktigt elak ÖI. Hoppas det går bra att få i lilla medicinen så blir hon snabbt bra igen

    Krya på dig kramar från oss
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    och nu 3-dagars febers prickar
    Så som jag trodde berodde febern, inledningsvis, på 3-dagards feber som sedan fortsatte direkt i ÖI...snuttan
    Men nu är hon gladare igen ialf
  8. 4
    och nu 3-dagars febers prickar
    Så som jag trodde berodde febern, inledningsvis, på 3-dagards feber som sedan fortsatte direkt i ÖI...snuttan
    Men nu är hon gladare igen ialf
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    Ajajaj!

    Skönt iaf att ni har fått veta så hon får antibiotika, den brukar hjälpa rätt snabbt. Hoppas hon mår bättre snart.
  10. 5
    Ajajaj! Skönt iaf att ni har fått veta så hon får antibiotika, den brukar hjälpa rätt snabbt. Hoppas hon mår bättre snart.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    stackars liten...

    öi är inget vidare. var själv ett öronbarn så jag vet hur det känns. men penicillinet brukar hjälpa snabbt så hon mår snart bra igen, eller hon mår bra nu idag kanske det var ju tre dgr sedan du skrev....

    kram!
  12. 6
    stackars liten... öi är inget vidare. var själv ett öronbarn så jag vet hur det känns. men penicillinet brukar hjälpa snabbt så hon mår snart bra igen, eller hon mår bra nu idag kanske det var ju tre dgr sedan du skrev....

    kram!
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7
    Oh stackars liten! Hoppas det blir bättre JÄTTEfort!
  14. 7
    Oh stackars liten! Hoppas det blir bättre JÄTTEfort!

Liknande trådar

  1. dubbelsidig
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-25, 17:42
  2. Dubbelsidig lunginflammation
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-03, 15:01
  3. Dubbelsidig ÖI...
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 13:32
  4. Dubbelsidig ÖI
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 12:30
  5. Dubbelsidig lunginflammation!
    By Orolig sambo in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 15:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar