Han CYKLAR!!!
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Han CYKLAR!!!

    Så coolt... När jag hämtade på dagis i fredags så sa Adrian -titta vad jag kan nu mamma och så cyklade han iväg på deras tvåhjulig dagiscykel.. (ni vet en sån gul el blå med lite bredare platta hjul) Hem och ta av stödhjulen nu sa fröken..

    Vilket vi igår också gjorde, och han bara sätter sig på cykeln och cyklar iväg???? Jag vart så paff.. Hade ju liksom laddat menalt för att nästa vår få springa gata upp o gata ner med en sån pinne bak på cykeln och flämta, precis så där som man sett grannarna göra.. Men nej då.. Det slapp jag visst..

    Gissa om mammahjärtat svällde över lite... (och gissa om batterierna i videokameran var slut?? och hur lätt det är att hinna få med en cyklade kille på foto istället hahahah)
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Han CYKLAR!!! Så coolt... När jag hämtade på dagis i fredags så sa Adrian -titta vad jag kan nu mamma och så cyklade han iväg på deras tvåhjulig dagiscykel.. (ni vet en sån gul el blå med lite bredare platta hjul) Hem och ta av stödhjulen nu sa fröken..

    Vilket vi igår också gjorde, och han bara sätter sig på cykeln och cyklar iväg???? Jag vart så paff.. Hade ju liksom laddat menalt för att nästa vår få springa gata upp o gata ner med en sån pinne bak på cykeln och flämta, precis så där som man sett grannarna göra.. Men nej då.. Det slapp jag visst..

    Gissa om mammahjärtat svällde över lite... (och gissa om batterierna i videokameran var slut?? och hur lätt det är att hinna få med en cyklade kille på foto istället hahahah)
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Härligt! Vilken duktig kille! Vi testade att ta av stödhjulen i somras, och visst gick det alldeles lysande, men samtidigt så kan han när som helst få för sig att titta bakåt eller släppa pedalerna i nerförsbacken, så vi satte på stödhjulen ett tag till...
  4. 2
    Härligt! Vilken duktig kille! Vi testade att ta av stödhjulen i somras, och visst gick det alldeles lysande, men samtidigt så kan han när som helst få för sig att titta bakåt eller släppa pedalerna i nerförsbacken, så vi satte på stödhjulen ett tag till...
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Oj vad duktigt! Och tidigt tycker jag.
  6. 3
    Oj vad duktigt! Och tidigt tycker jag.
  7. Åsa m A&E
    #4
    Oj oj oj vilken grabb. Mamma och pappa får inte springa med pinne i vår utan med löparkläderna för att hålla tempot när grabben drar iväg

    Mäkta stolt antar jag?
  8. 4
    Oj oj oj vilken grabb. Mamma och pappa får inte springa med pinne i vår utan med löparkläderna för att hålla tempot när grabben drar iväg

    Mäkta stolt antar jag?
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5
    VA?? Vad häftigt!! De har inte såna cyklar på vårt dagis, så hon får kanske prova syrrans då. Men jag tror vi väntar till våren - minst.

    Jättekul!!!
  10. 5
    VA?? Vad häftigt!! De har inte såna cyklar på vårt dagis, så hon får kanske prova syrrans då. Men jag tror vi väntar till våren - minst.

    Jättekul!!!

Liknande trådar

  1. cyklar
    By Smockan m M & J in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-13, 21:23
  2. ok, är jag ute och cyklar??
    By giiia in forum Kärlek & relationer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 21:03
  3. Han cyklar!!!
    By Marie_AOA in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 18:21
  4. Hon cyklar!!! :)
    By Tittif in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 12:38
  5. Han cyklar!! Tametusan han cyklar!
    By aasha in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar