*OT* Sanna m Noah, Sanna,*ropar*
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    *OT* Sanna m Noah, Sanna,*ropar*

    Vet du, idag såg jag att Graffiti ska öppna i Jönköping. Tänkte direkt att det är ju så perfekt nu när jag e arbetslös. O sen tänkte jag på att vi pratade om det när vi nu pratade sist (nåt år sen säkert).

    Men du, kan du inte komma upp på msn, tänkte det kunde vara kul om du kan ge mig nån tips på hur jag bäst gör för att få jobb där :-)

    *kramis* Leila (hoppas det e bra med er o barnen förresten ;-) )
    Leila, mammamandala.wordpress.com
  2. 1
    *OT* Sanna m Noah, Sanna,*ropar* Vet du, idag såg jag att Graffiti ska öppna i Jönköping. Tänkte direkt att det är ju så perfekt nu när jag e arbetslös. O sen tänkte jag på att vi pratade om det när vi nu pratade sist (nåt år sen säkert).

    Men du, kan du inte komma upp på msn, tänkte det kunde vara kul om du kan ge mig nån tips på hur jag bäst gör för att få jobb där :-)

    *kramis* Leila (hoppas det e bra med er o barnen förresten ;-) )
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hej Leila.
    Ja, just det han som ska driva det var på "studiebesök" hos mig tidigare i veckan. Jag ska höra mig för, så återkommer jag.
    Har inte MSN längre, inte tid men jag skickar ett mail till dig. Din mailadress finns väl i din info?
  4. 2
    Hej Leila.
    Ja, just det han som ska driva det var på "studiebesök" hos mig tidigare i veckan. Jag ska höra mig för, så återkommer jag.
    Har inte MSN längre, inte tid men jag skickar ett mail till dig. Din mailadress finns väl i din info?
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    HEJ!! Åhh gud så skoj! Jag har verkligen väntat på graffiti sedan jag flyttade hit o så äntligen kommer det :-D

    Min mailadress står nog i infon annars har jag gjort en ny (lite mer personlig) [email protected]

    Hoppas du hinner med att höra efter lite och kunna ge mig lite tips på hur jag kan få jobb där.

    Hur går det för dig i jobbet? Är det mycket tid som går åt när man tar hand om stället? Allt bra med Noah?

    *kramis* Leila
  6. 3
    HEJ!! Åhh gud så skoj! Jag har verkligen väntat på graffiti sedan jag flyttade hit o så äntligen kommer det :-D

    Min mailadress står nog i infon annars har jag gjort en ny (lite mer personlig) [email protected]

    Hoppas du hinner med att höra efter lite och kunna ge mig lite tips på hur jag kan få jobb där.

    Hur går det för dig i jobbet? Är det mycket tid som går åt när man tar hand om stället? Allt bra med Noah?

    *kramis* Leila

Liknande trådar

  1. Sanna!
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 20:19
  2. Sanna med Noah.
    By Pussfisk in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 20:57
  3. Sanna
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 22:24
  4. Sanna med tjejerna *ropar*
    By Jenski m M03&M05 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 21:48
  5. Ropar...Sanna
    By inger73 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 15:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar