Snabb hej tejer
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Snabb hej tejer

    Vi "lanar" grannen wireless anslutning, eftersom var kabel inte kommer forran nasta sondag, sa det blir ingen lang surfrunda
    Ville bara saga hej - snalla, kan nan beratta hur det gick i valet - helmodde eller blandregering?
    Vi at kokt lax med _massor_ av gronsaker pa filt pa golvet, och drack champis, nu packar vi upp klader och njuter av tragolven (samtidigt som vi skanker en tanke till jaccan) till TT kan jag saga: att fa ga och valja mattor som _inte_ fasts i vagghornen kanns osm en _super_ LYX!

    Ni ar sa goa hela bunten, berattade for R hur fina ni ar pa att uppmuntra och vara positiva och han tycker sannerligen att det ar ett helt fantastiskt unikt fenomen som vi har har, och han jobbar ju liksom med det dagligen, sa han ser ju en hel del.

    Kram och godnatt allihopa!
    (en extra kram till Styrox)
  2. 1
    Snabb hej tejer Vi "lanar" grannen wireless anslutning, eftersom var kabel inte kommer forran nasta sondag, sa det blir ingen lang surfrunda
    Ville bara saga hej - snalla, kan nan beratta hur det gick i valet - helmodde eller blandregering?
    Vi at kokt lax med _massor_ av gronsaker pa filt pa golvet, och drack champis, nu packar vi upp klader och njuter av tragolven (samtidigt som vi skanker en tanke till jaccan) till TT kan jag saga: att fa ga och valja mattor som _inte_ fasts i vagghornen kanns osm en _super_ LYX!

    Ni ar sa goa hela bunten, berattade for R hur fina ni ar pa att uppmuntra och vara positiva och han tycker sannerligen att det ar ett helt fantastiskt unikt fenomen som vi har har, och han jobbar ju liksom med det dagligen, sa han ser ju en hel del.

    Kram och godnatt allihopa!
    (en extra kram till Styrox)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Blandregering blev det med Reinfeldt i täten. G Persson ska avgå.

    Här har precis AR börjat, en favvo.
  4. 2
    Blandregering blev det med Reinfeldt i täten. G Persson ska avgå.

    Här har precis AR börjat, en favvo.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Tjuv-surfa på ni! Det kommer grannen aldrig märka (om han inte fattat hur han ska säkra sin anslutning) - perfekt - då har ni wireless! ;-) För HUR ska vi kunna vänta ända tills nästa söndag på att höra hur ni har det!?!

    Anna-CA har svarat på politik frågan.

    Härligt med middag på golvet - vilket äventyr för H. Vet en tjej här som skulle tycka det vore jätteroligt... ;-)

    Bra att maken förstår storheten i ufosar... min är rätt införstådd vid det här laget. ;-)

    Kram!
  6. 3
    Tjuv-surfa på ni! Det kommer grannen aldrig märka (om han inte fattat hur han ska säkra sin anslutning) - perfekt - då har ni wireless! ;-) För HUR ska vi kunna vänta ända tills nästa söndag på att höra hur ni har det!?!

    Anna-CA har svarat på politik frågan.

    Härligt med middag på golvet - vilket äventyr för H. Vet en tjej här som skulle tycka det vore jätteroligt... ;-)

    Bra att maken förstår storheten i ufosar... min är rätt införstådd vid det här laget. ;-)

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Hej Daisy
    Vilken urtjusig lägenhet ni ska bo i, såg verkligen fint ut. Härligt att få börja möblera den förstår jag. Låter så mysigt att vara i San Fransicso nu, får lust att åka dit jag med. Hur går det m H i skolan, har hon börjat?Vad är det för typ av skola?
  8. 4
    Hej Daisy
    Vilken urtjusig lägenhet ni ska bo i, såg verkligen fint ut. Härligt att få börja möblera den förstår jag. Låter så mysigt att vara i San Fransicso nu, får lust att åka dit jag med. Hur går det m H i skolan, har hon börjat?Vad är det för typ av skola?

Liknande trådar

  1. hej tejer!
    By Katarina med 3:an in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-30, 11:59
  2. Gravid blogg för unga tejer!
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-16, 12:11
  3. Seg men snabb?
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 17:46
  4. Snabb?
    By anonymt in forum Förlossning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 14:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar