Här tänkte jag stanna
_0706 Junibarn
  1. Matilda m 2
    #1

    Här tänkte jag stanna

    Juni verkar som en bra månad att få bebis i. (precis som alla andra månader)
    Första försöket resulterade i ett mf i maj, sen har vi avverkat några försök utan att lyckas.
    Denna månaden använde jag äl-stickor för första gången så jag vet att vi träffat rätt. Jag hade äl den 8/9 och väntar min mens ungefär på fredag.
    Hur tidigt vågar man testa tror ni??
    Är jag nu med barn så blir det min tredje.
  2. 1
    Här tänkte jag stanna Juni verkar som en bra månad att få bebis i. (precis som alla andra månader)
    Första försöket resulterade i ett mf i maj, sen har vi avverkat några försök utan att lyckas.
    Denna månaden använde jag äl-stickor för första gången så jag vet att vi träffat rätt. Jag hade äl den 8/9 och väntar min mens ungefär på fredag.
    Hur tidigt vågar man testa tror ni??
    Är jag nu med barn så blir det min tredje.
  3. 3 Killar
    #2

    Jag testade mig...

    nog för tidigt..hoppas jag!!!Jag ska också ha IM på fredag och kroppen skriker att den är garvid.Illamående och trötthet(grinig)Så jag trodde att jag skulle kunna testa mig imorse,men det visade neg.Nu hoppas jag som sagt att jag testat för tidigt.Ska vänta tills på fredag innan jag provar igen.(försöker få till en fjärde)
  4. 2
    Jag testade mig... nog för tidigt..hoppas jag!!!Jag ska också ha IM på fredag och kroppen skriker att den är garvid.Illamående och trötthet(grinig)Så jag trodde att jag skulle kunna testa mig imorse,men det visade neg.Nu hoppas jag som sagt att jag testat för tidigt.Ska vänta tills på fredag innan jag provar igen.(försöker få till en fjärde)
  5. Matilda m 2
    #3
    Jag testade mib med idag, kunde ju inte låta bli. Såklart visade det negativt, men jag hoppas att det berodde på antingen att det var för tidigt eller att jag inte testade med morgonurinen.
  6. 3
    Jag testade mib med idag, kunde ju inte låta bli. Såklart visade det negativt, men jag hoppas att det berodde på antingen att det var för tidigt eller att jag inte testade med morgonurinen.

Liknande trådar

  1. Får stanna här!
    By LillaF in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 11:45
  2. Hon får stanna!!!!!! (OT)
    By Zinita in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 08:08
  3. Stanna på BB/åka hem
    By Vida in forum Förlossning
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 14:53
  4. Stanna på BB
    By Annika o Amy 29-3-06 in forum Förlossning
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 16:49
  5. Tänkte stanna här..
    By sarahkristin in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 21:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar