Nu var det "roliga" över
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Nu var det "roliga" över

    Hela veckan har varit en enda stor verkstad :-D Så nu är det bara den hemska väntan tills den 30/9 för att kunna testa om inte tanten kommer.
  2. 1
    Nu var det "roliga" över Hela veckan har varit en enda stor verkstad :-D Så nu är det bara den hemska väntan tills den 30/9 för att kunna testa om inte tanten kommer.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    glömde skriva att om allt går bra blir det en bebbe runt 8 juni 2007
  4. 2
    glömde skriva att om allt går bra blir det en bebbe runt 8 juni 2007
  5. Iii :-)
    #3

    Ojoj

    Vilket slit Jaa... och vad hittar man på fram tills det är dags att testa då? Svårt att tänka på annat ibland, har du någon överlevnadsstategi? Jag har ju en vecka kvar så jag tar gärna emot lite tips. Det enda jag har kommit på är att promenera raskt så fort tillfälle ges. Det är skönt, ger mej en känsla av att efteråt landa i tankarna också, sådär uttröttat liksom... sen tycker ju jag att jag känner mej väldigt gravid så resten av tiden listar jag symtom Lite dumt ifall det nu inte skulle vara något. Då blir jag ju jätteledsen. Men det blir väl att ut och knata igen då...
  6. 3
    Ojoj Vilket slit Jaa... och vad hittar man på fram tills det är dags att testa då? Svårt att tänka på annat ibland, har du någon överlevnadsstategi? Jag har ju en vecka kvar så jag tar gärna emot lite tips. Det enda jag har kommit på är att promenera raskt så fort tillfälle ges. Det är skönt, ger mej en känsla av att efteråt landa i tankarna också, sådär uttröttat liksom... sen tycker ju jag att jag känner mej väldigt gravid så resten av tiden listar jag symtom Lite dumt ifall det nu inte skulle vara något. Då blir jag ju jätteledsen. Men det blir väl att ut och knata igen då...
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Jag har ju turen och har redan 4 barn som sysselsätter mig men det är bra segt att behöva vänta så länge :-)
  8. 4
    Jag har ju turen och har redan 4 barn som sysselsätter mig men det är bra segt att behöva vänta så länge :-)
  9. Iii :-)
    #5

    Jaa, det förstås

    Jag har bara hälften så många barn - alltså dubbelt så mycket tid att fundera på Nej, jag skojade... jag är lite allmänt understimulerad nu, jag har precis börjat plugga efter att ha varit hemmamamma i fem år och det händer liksom inte lika mycket i vuxenvärlden... man bara sitter där liksom. Blä Och barnen är hos dagmamma och _hon_ får göra alla roliga grejer, jag missar massor. Nejdu, detta blev deppigt.
  10. 5
    Jaa, det förstås Jag har bara hälften så många barn - alltså dubbelt så mycket tid att fundera på Nej, jag skojade... jag är lite allmänt understimulerad nu, jag har precis börjat plugga efter att ha varit hemmamamma i fem år och det händer liksom inte lika mycket i vuxenvärlden... man bara sitter där liksom. Blä Och barnen är hos dagmamma och _hon_ får göra alla roliga grejer, jag missar massor. Nejdu, detta blev deppigt.

Liknande trådar

  1. Mina "roliga" resor, del... 14?
    By Dilbertina__ in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 21:20
  2. "Roliga" strumpbyxor för de lite större?
    By lifv in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 20:23
  3. Roliga "översättningar", pysse
    By petronela in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 10:31
  4. "Roliga" utspel.
    By MorsanZ in forum Tonåringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 06:49
  5. Var hittar jag roliga "sy på" märken
    By Helen mT&S in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar