Gbg-träff?
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Gbg-träff?

    Hej alla! Ser längre ner att det varit prat om en Gbg-träff. Vad jag kan se har inget blivit bestämt, men det hade ju varit roligt om det blir av! Jag och Elena pratade lite för några dagar sedan och tyckte att det kändes lite svårt att träffas "ute" på allmän plats med våra kära barn. Max är ju av den lugna sorten, men Theo är en klätterapa och vilde som gärna vill vara överallt och ingenstans på samma gång, och inte ens IKEA klarar av att hysa hur många barn som helst av den sorten...

    Om ni andra tycker att det är en bra idé så skulle vi kanske kunna träffas hemma hos någon istället och vi står gärna till förfogande med våra hem! Vi bor ju i Älvängen norr om Gbg, men det är inte alls svårt att ta sig hit. Vi hade tyckt att det skulle vara jätteroligt! Kom gärna med andra förslag, Katja hade skrivit något om Kungälv..?

    För övrigt: Maria med tre flickor - vad tråkigt med din mage men håller tummarna för att du ska bli bättre (som jag läste att du just nu är)! Och bra att du inte lämnar vår lilla grupp här på aff...

    Katja med tre söta tjejer - jobbigt med såna nätter men skönt att lilla Ellen är på bättringsvägen! Hoppas nu att även nätterna blir bättre!

    Jost - fy vad otäckt med Dísas finger! Tur att det ändå verkar läka bra. Det är ju bättre med ett kortare finger än ett finger mindre i a f.

    Har bara snabbläst några sidor men hoppas att jag inte glömt någon. Givetvis kramar till ALLA på denna sida, även er jag inte nämnt personligen i detta inlägg!
  2. 1
    Gbg-träff? Hej alla! Ser längre ner att det varit prat om en Gbg-träff. Vad jag kan se har inget blivit bestämt, men det hade ju varit roligt om det blir av! Jag och Elena pratade lite för några dagar sedan och tyckte att det kändes lite svårt att träffas "ute" på allmän plats med våra kära barn. Max är ju av den lugna sorten, men Theo är en klätterapa och vilde som gärna vill vara överallt och ingenstans på samma gång, och inte ens IKEA klarar av att hysa hur många barn som helst av den sorten...

    Om ni andra tycker att det är en bra idé så skulle vi kanske kunna träffas hemma hos någon istället och vi står gärna till förfogande med våra hem! Vi bor ju i Älvängen norr om Gbg, men det är inte alls svårt att ta sig hit. Vi hade tyckt att det skulle vara jätteroligt! Kom gärna med andra förslag, Katja hade skrivit något om Kungälv..?

    För övrigt: Maria med tre flickor - vad tråkigt med din mage men håller tummarna för att du ska bli bättre (som jag läste att du just nu är)! Och bra att du inte lämnar vår lilla grupp här på aff...

    Katja med tre söta tjejer - jobbigt med såna nätter men skönt att lilla Ellen är på bättringsvägen! Hoppas nu att även nätterna blir bättre!

    Jost - fy vad otäckt med Dísas finger! Tur att det ändå verkar läka bra. Det är ju bättre med ett kortare finger än ett finger mindre i a f.

    Har bara snabbläst några sidor men hoppas att jag inte glömt någon. Givetvis kramar till ALLA på denna sida, även er jag inte nämnt personligen i detta inlägg!
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Kommer gärna!

    Vet inte om det går att lösa rent praktiskt eftersom vi har 2 hundar också men om det inte blir allt för tidigt så kanske äldsta dottern hinner hem (eller snart kommer hem) och kan vara hundvakt. Jag har ju inte direkt långt till Älvängen.
    http://mylind.blogspot.com/

    Rebecca -94, Jennifer -02, Amanda -05, Ludvig 24/3-09
  4. 2
    Kommer gärna! Vet inte om det går att lösa rent praktiskt eftersom vi har 2 hundar också men om det inte blir allt för tidigt så kanske äldsta dottern hinner hem (eller snart kommer hem) och kan vara hundvakt. Jag har ju inte direkt långt till Älvängen.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Älvängen

    är ju inte så mycket längre bort än Göteborg för min del... Min svärfar + fru bor där så vägen dit kan jag *ler*.

    Annars är ni välkomna till ett gult hus i Vårgårda, ni som har lust. Tågen från Göteborg går hit också...
    "...If you don't know everything, you must go on with what you do know..."
    "Dovie'andi se tovya sagain"


    ****************************** *********************
    Mamma till busgrabbarna David (aug.-03) och Simon (okt.-05)

    14 kg lättare sedan augusti 2006
  6. 3
    Älvängen är ju inte så mycket längre bort än Göteborg för min del... Min svärfar + fru bor där så vägen dit kan jag *ler*.

    Annars är ni välkomna till ett gult hus i Vårgårda, ni som har lust. Tågen från Göteborg går hit också...
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Ja, vad roligt!

    Vi kan ju försöka få till det så att det passar dig, med hundarna och allt! Det är ju inte alls långt mellan Göta och Älvängen...
  8. 4
    Ja, vad roligt! Vi kan ju försöka få till det så att det passar dig, med hundarna och allt! Det är ju inte alls långt mellan Göta och Älvängen...
  9. KAJO
    #5

    Det är lustigt

    det där att tågen går åt båda håll. Mina kusiner "på landet" i Värmland påpekar ofta just detta:-) Vårgårda låter helt okej för mig också även om jag föredrar hemmaplan för minsta möjliga ansträngning.
  10. 5
    Det är lustigt det där att tågen går åt båda håll. Mina kusiner "på landet" i Värmland påpekar ofta just detta:-) Vårgårda låter helt okej för mig också även om jag föredrar hemmaplan för minsta möjliga ansträngning.
  11. KAJO
    #6

    Jag ska nog kunna

    stappla mig dit i så fall:-) Jag har ju också en kille av den vildare sorten så hemma hos någon låter bra för mig.
  12. 6
    Jag ska nog kunna stappla mig dit i så fall:-) Jag har ju också en kille av den vildare sorten så hemma hos någon låter bra för mig.
  13. Medlem sedan
    Sep 1999
    #7
    Jag kommer gärna, om det är möjligt. Jag kan som sagt tidiga fm. fram tills hämtning kl12. Ellen så efter hämtning vid 13. jag tycker hemma hos träffar är väldigt trevliga! Som jag skrev innan får ni gärna komma hit oxå någon dag. men ni där "på andra sidan" vilka tider har ni tänkt? Jag kan alla dagar utom måndag, och torsdag fm.
  14. 7
    Jag kommer gärna, om det är möjligt. Jag kan som sagt tidiga fm. fram tills hämtning kl12. Ellen så efter hämtning vid 13. jag tycker hemma hos träffar är väldigt trevliga! Som jag skrev innan får ni gärna komma hit oxå någon dag. men ni där "på andra sidan" vilka tider har ni tänkt? Jag kan alla dagar utom måndag, och torsdag fm.
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Kommer gärna!
    Är inte så bevandrad i Älvängen men det finns ju kartor
    Jag har min stora tjej på dagis mån-onsdag så de dagarna måste jag vara hemma till kl 14.
  16. 8
    Kommer gärna!
    Är inte så bevandrad i Älvängen men det finns ju kartor
    Jag har min stora tjej på dagis mån-onsdag så de dagarna måste jag vara hemma till kl 14.
  17. Medlem sedan
    Dec 1999
    #9
    Kramar på er också!


    Jag kan inte komma och träffas denna gången. Lilla valpen måste tränas att vara själv lite längre stunder först.
    Hoppas ni får en fin dag tillsammans!
  18. 9
    Kramar på er också!


    Jag kan inte komma och träffas denna gången. Lilla valpen måste tränas att vara själv lite längre stunder först.
    Hoppas ni får en fin dag tillsammans!
  19. Medlem sedan
    Jun 2004
    #10

    Synd!

    Men hoppas att det blir fler gånger - det får vi väl se till attt det blir!
  20. 10
    Synd! Men hoppas att det blir fler gånger - det får vi väl se till attt det blir!

Liknande trådar

  1. Träff?
    By Elisha in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 13:54
  2. Träff?
    By Maria m 3 bus. in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 08:50
  3. Ska vi ta en Gbg träff???
    By Linda 37 dagar kvar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 08:45
  4. Träff i Gbg?
    By Jojjo v 31 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 20:55
  5. Gbg träff?
    By stina-74 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar