Håll tyst!
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Håll tyst!

    Håll tyst! Jag tänker, jag funderar på hur pappa ska få tillräckligt med pengar. Så han inte behöver jobba...

    Så sa min fyraåring nyss när jag visslade lite glatt. *s*
    ♥ Mamma till fem busiga barn ♥

    Min pyssliga blogg: http://stickig.blogspot.com
  2. 1
    Håll tyst! Håll tyst! Jag tänker, jag funderar på hur pappa ska få tillräckligt med pengar. Så han inte behöver jobba...

    Så sa min fyraåring nyss när jag visslade lite glatt. *s*
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Wow!

    Tänk om han knäcker den nöten! Vad kul ni skulle ha det då

    Dom är små filosofer kottarna
    ♥Par i prinsessor♥
  4. 2
    Wow! Tänk om han knäcker den nöten! Vad kul ni skulle ha det då

    Dom är små filosofer kottarna
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Haha åh så roligt!!! De säger ju så kul saker helt utan att veta om det. Om han kommer på nån lösning på problemet hoppas jag att du delar med dig
  6. 3
    Haha åh så roligt!!! De säger ju så kul saker helt utan att veta om det. Om han kommer på nån lösning på problemet hoppas jag att du delar med dig
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Lovar!

    Självklart kommer jag att dela med mig om han hittar på något bra, de tidigare lösningarna har varit "trolla fram pengar" eller "jag har pengar i min blöja" (?). Nu har han ju blivit lite större och börjar förstå att pengar liksom inte bara ramlar ned på en.

    Sen så tycker han ju att pappa ska vara hemma och leka hela dagarna istället för att vara på jobbet och ha tråkigt.
    ♥ Mamma till fem busiga barn ♥

    Min pyssliga blogg: http://stickig.blogspot.com
  8. 4
    Lovar! Självklart kommer jag att dela med mig om han hittar på något bra, de tidigare lösningarna har varit "trolla fram pengar" eller "jag har pengar i min blöja" (?). Nu har han ju blivit lite större och börjar förstå att pengar liksom inte bara ramlar ned på en.

    Sen så tycker han ju att pappa ska vara hemma och leka hela dagarna istället för att vara på jobbet och ha tråkigt.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Visst är dom små filosofer! Det är så gulligt när de sitter och funderar och ännu mer gulligt när de kommer på någonting stort.

    För ett tag sedan kom han på att han skulle flytta ifrån oss när han blev stor. Han funderade ens tund och sa, fast ni måste nog flytta med mig så att ni kan ta hand om mina barn när jag är i skolan. Det du!
  10. 5
    Visst är dom små filosofer! Det är så gulligt när de sitter och funderar och ännu mer gulligt när de kommer på någonting stort.

    För ett tag sedan kom han på att han skulle flytta ifrån oss när han blev stor. Han funderade ens tund och sa, fast ni måste nog flytta med mig så att ni kan ta hand om mina barn när jag är i skolan. Det du!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Duuuuu!!

    Om lill-grabben skulle komma fram till ngt bra svar på frågan får han gärna maila mej! Funderar oxå dagarna i ända på hur vi ska bli rika och aldrig mer behöva jobba. *asg* Han har prioriteringarna på rätt ställe hör jag. Mer familje-tid åt folket!
  12. 6
    Duuuuu!! Om lill-grabben skulle komma fram till ngt bra svar på frågan får han gärna maila mej! Funderar oxå dagarna i ända på hur vi ska bli rika och aldrig mer behöva jobba. *asg* Han har prioriteringarna på rätt ställe hör jag. Mer familje-tid åt folket!
  13. Medlem sedan
    Jan 1999
    #7

    Hehe

    Ja, vart får dom allt ifrån dom små liven:-)
  14. 7
    Hehe Ja, vart får dom allt ifrån dom små liven:-)

Liknande trådar

  1. Nu var det tyst här!
    By monka in forum Singelmingel
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-26, 14:42
  2. hoppas, tyst, tyst
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-19, 16:18
  3. Tyst tyst i huset
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 05:17
  4. Vad tyst här är
    By Marie_AOA in forum _99 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 19:29
  5. Nu är det tyst på Aff
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 03:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar