En enkät till alla som tittar in idag!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    En enkät till alla som tittar in idag!

    En rakt igenom genomtänkt enkät, ja!
    Fyll i det du finner lämpligt!

    .............................. .............................. ...........................

    Idag ska jag....
    och ikväll....

    Egentligen borde jag...

    Till frukost blev det....
    och till lunch blir/blev det nog....

    Till middag...

    Imorron ska jag....
    men egentligen skulle jag vilja.....
  2. 1
    En enkät till alla som tittar in idag! En rakt igenom genomtänkt enkät, ja!
    Fyll i det du finner lämpligt!

    .............................. .............................. ...........................

    Idag ska jag....
    och ikväll....

    Egentligen borde jag...

    Till frukost blev det....
    och till lunch blir/blev det nog....

    Till middag...

    Imorron ska jag....
    men egentligen skulle jag vilja.....
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    En vabbares svar

    Idag ska jag.... sysselsätta mig och Veran hela dagen... försöka att inte äta allt gott som finns i våra skafferier...

    och ikväll.... ska vi hämta Henrik vid tåget och se Idol så klart!

    Egentligen borde jag... dammsuga den riktigt skitiga bottenvåningen, men jag är lite slacker idag och skjuter på det till senare...

    Till frukost blev det.... två grova brödskivor - den ena med skinka, tomat och paprika, den andra med ägg och kaviar. Och så en massa kaffe!

    och till lunch blir/blev det nog.... köttfärssås och fullkornspasta och kokta grönsaker

    Till middag... en kasslergratäng av nåt slag. Måste googla efter ett recept *idétorka*

    Imorron ska jag.... förhoppningsvis jobba igen.
    men egentligen skulle jag vilja..... åka till sthlm och shoppa loss några hundra tusen på en ny garderob!!
  4. 2
    En vabbares svar Idag ska jag.... sysselsätta mig och Veran hela dagen... försöka att inte äta allt gott som finns i våra skafferier...

    och ikväll.... ska vi hämta Henrik vid tåget och se Idol så klart!

    Egentligen borde jag... dammsuga den riktigt skitiga bottenvåningen, men jag är lite slacker idag och skjuter på det till senare...

    Till frukost blev det.... två grova brödskivor - den ena med skinka, tomat och paprika, den andra med ägg och kaviar. Och så en massa kaffe!

    och till lunch blir/blev det nog.... köttfärssås och fullkornspasta och kokta grönsaker

    Till middag... en kasslergratäng av nåt slag. Måste googla efter ett recept *idétorka*

    Imorron ska jag.... förhoppningsvis jobba igen.
    men egentligen skulle jag vilja..... åka till sthlm och shoppa loss några hundra tusen på en ny garderob!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Linda svarar:

    Idag ska jag....Åka till stan och inhandla 2-årspresentertill Douglas och present till en kompis till honom som vi ska på kalas hos på torsdag.
    och ikväll....ska jag påbörja en ansökan till FK om nattassistans för Melina.Nätterna är grymma just nu

    Egentligen borde jag...ta tag i min hälsa just nu och börja på cambridgekuren.

    Till frukost blev det....rostade mackor med ost och skinka och så kaffe så klart.
    och till lunch blir/blev det nog....buffè på kinarestaurang tillsammans med maken och Douglas

    Till middag...Barnen fick stuvade makaroner och köttbullar. Jag o maken hoppade över , mätta sen den sena lunchen.

    Imorron ska jag....På stor läkarmottagning på Melinas habilitering och diskutera en massa frågor runt Melina.
    men egentligen skulle jag vilja..... ligga hemma i sängen och kurera mig , ont i halsen!
  6. 3
    Linda svarar:

    Idag ska jag....Åka till stan och inhandla 2-årspresentertill Douglas och present till en kompis till honom som vi ska på kalas hos på torsdag.
    och ikväll....ska jag påbörja en ansökan till FK om nattassistans för Melina.Nätterna är grymma just nu

    Egentligen borde jag...ta tag i min hälsa just nu och börja på cambridgekuren.

    Till frukost blev det....rostade mackor med ost och skinka och så kaffe så klart.
    och till lunch blir/blev det nog....buffè på kinarestaurang tillsammans med maken och Douglas

    Till middag...Barnen fick stuvade makaroner och köttbullar. Jag o maken hoppade över , mätta sen den sena lunchen.

    Imorron ska jag....På stor läkarmottagning på Melinas habilitering och diskutera en massa frågor runt Melina.
    men egentligen skulle jag vilja..... ligga hemma i sängen och kurera mig , ont i halsen!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Idag ska jag.... vara på bibloteket o plugga

    och ikväll....kommer min mamma hit och jag ska fortfarande plugga!

    Egentligen borde jag...plugga

    Till frukost blev det....mozzarella sallad
    och till lunch blir/blev det nog....sushi !!!

    Till middag...laxpytt (m potatis/sparris o ruccola)

    Imorron ska jag....plugga...
    men egentligen skulle jag vilja..... åka till en söderhavsö med M och mannen ur mina drömmar (ja, ngn annan har jag ju inte för tilfället!)


    annabegins


    – +
  8. 4
    Idag ska jag.... vara på bibloteket o plugga

    och ikväll....kommer min mamma hit och jag ska fortfarande plugga!

    Egentligen borde jag...plugga

    Till frukost blev det....mozzarella sallad
    och till lunch blir/blev det nog....sushi !!!

    Till middag...laxpytt (m potatis/sparris o ruccola)

    Imorron ska jag....plugga...
    men egentligen skulle jag vilja..... åka till en söderhavsö med M och mannen ur mina drömmar (ja, ngn annan har jag ju inte för tilfället!)


    annabegins


    – +
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Idag ska jag....sova och vila bort min förkylning - och det har jag gjort, vilat alltså.
    och ikväll....ska jag gå och lägga mig tidigt.

    Egentligen borde jag...städa undan nu när sambon lägger barnen.

    Till frukost blev det....sojamjölk och flingor, leverpastejmackor och kaffe.
    och till lunch blir/blev det nog....några chokladbitar och ett äpple.

    Till middag...korv och potatismos med grönsaksfräs, lättdryck.

    Imorron ska jag....vara hemma från jobbet och kurera mig lite till
    men egentligen skulle jag vilja.....åka på spa och massera min ömmande kropp.
    *waiting for the muse*
  10. 5
    Idag ska jag....sova och vila bort min förkylning - och det har jag gjort, vilat alltså.
    och ikväll....ska jag gå och lägga mig tidigt.

    Egentligen borde jag...städa undan nu när sambon lägger barnen.

    Till frukost blev det....sojamjölk och flingor, leverpastejmackor och kaffe.
    och till lunch blir/blev det nog....några chokladbitar och ett äpple.

    Till middag...korv och potatismos med grönsaksfräs, lättdryck.

    Imorron ska jag....vara hemma från jobbet och kurera mig lite till
    men egentligen skulle jag vilja.....åka på spa och massera min ömmande kropp.

Liknande trådar

  1. Tittar ni in här fortfarande? Enkät!
    By CarolinaK in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-14, 14:55
  2. Enkät till alla (tjejerna) här inne
    By Ben Dover in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 20:21
  3. till alla "singlar" en liten enkät
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 15:45
  4. Lycka till till alla som åker in idag!!
    By Mari med JIM & E in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 12:22
  5. En enkät till alla er mammor!
    By annicaswe in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 21:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar