Dagens IT-barn...
_01 Sommarbarn
  1. Helen m E&A&S
    #1

    Dagens IT-barn...

    Agnes stora begåvning är _inte_ att komma ihåg namn... Det har även "drabbat" lillasyster: Vad heter hon nu igen??

    Så igår morse dök hon upp ur täcket bredvid mig och Signe och så sa hon: Jag har letat på internet i hjärnan så nu vet jag att hon heter Signe.

    Bra så, vi pratar om lite ditt och datt och efter en stund dyker hon ner i kuddarna igen och mumlar "internet, internet, internet", kommer upp igen och säger: Nä, nu har jag glömt det igen och jag hittar det inte på internet. Men Saga är fint.

    Vad säger man..? Jag visste inte ens att hon kände till internet som ord...
  2. 1
    Dagens IT-barn... Agnes stora begåvning är _inte_ att komma ihåg namn... Det har även "drabbat" lillasyster: Vad heter hon nu igen??

    Så igår morse dök hon upp ur täcket bredvid mig och Signe och så sa hon: Jag har letat på internet i hjärnan så nu vet jag att hon heter Signe.

    Bra så, vi pratar om lite ditt och datt och efter en stund dyker hon ner i kuddarna igen och mumlar "internet, internet, internet", kommer upp igen och säger: Nä, nu har jag glömt det igen och jag hittar det inte på internet. Men Saga är fint.

    Vad säger man..? Jag visste inte ens att hon kände till internet som ord...
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    När Johanna var 2 år fick hon ett tangentbord. Hon tog upp det till TV'n och satte sig och började knappa. Sen tittade hon på mig och sa: kollar mailen mamma (ja, hon pratade väldigt bra tidigt ).

    Så visst börjas det i tid *ASG*.
  4. 2
    När Johanna var 2 år fick hon ett tangentbord. Hon tog upp det till TV'n och satte sig och började knappa. Sen tittade hon på mig och sa: kollar mailen mamma (ja, hon pratade väldigt bra tidigt ).

    Så visst börjas det i tid *ASG*.

Liknande trådar

  1. Dagens barn...
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-25, 16:56
  2. Men vad är fel på dagens barn?
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-10-17, 16:39
  3. dagens barn... hå-hå ja-ja...
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 16:17
  4. Vad är det med dagens Barn!
    By kanl in forum Småbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 13:47
  5. Dagens barn
    By Kopia in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar