Någon som vet, om öroninfl.
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Någon som vet, om öroninfl.

    Ellen hade ju som sagt öroninflamation. Innan så tog hon sig aldrig på öronen, nu sedan två dagar tillbaka gnuggar hon på örat hela tiden, som att det kliade eller nåt sånt. På nätterna liksom panikgnuggar hon örat och gråter samtidigt. kan det klia när det läker? Eller kan det vara samma öroninflamation som inte läkt alls? Någon som vet?
    Ska avvakta inatt och gör hon så även nu, ringer jag till barn mott. så får dom kolla igen.
    Katja, mamma till Tre söta tjejer!
    http://ytterbymorsa.blogg.se
  2. 1
    Någon som vet, om öroninfl. Ellen hade ju som sagt öroninflamation. Innan så tog hon sig aldrig på öronen, nu sedan två dagar tillbaka gnuggar hon på örat hela tiden, som att det kliade eller nåt sånt. På nätterna liksom panikgnuggar hon örat och gråter samtidigt. kan det klia när det läker? Eller kan det vara samma öroninflamation som inte läkt alls? Någon som vet?
    Ska avvakta inatt och gör hon så även nu, ringer jag till barn mott. så får dom kolla igen.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Jag tycker att

    du ska kolla det igen... tror itne att det kliar eller nåt när det läker utan det låter "i mina öron" mer som om hon behöver en dos till.
    "...If you don't know everything, you must go on with what you do know..."
    "Dovie'andi se tovya sagain"


    ****************************** *********************
    Mamma till busgrabbarna David (aug.-03) och Simon (okt.-05)

    14 kg lättare sedan augusti 2006
  4. 2
    Jag tycker att du ska kolla det igen... tror itne att det kliar eller nåt när det läker utan det låter "i mina öron" mer som om hon behöver en dos till.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    svarar som Siv, ring å be dom kolla, jag var på barn igår med Alfons som bara gnällde och var så orolig ville inte äta bara nan, gned ansiktet fram å tillbaka, han hade oxå feber toppar under nätterna på 40 grader, 38 på dagarna, men det var inget annat än att han hade ont i halsen, för han var alldeles röd där, skulle fortsätta med Alvedon supp och låta han äta ersättning som han vill.
    tills han blir friskare.

    Jag har haft öroninfl. som barn och det gör fruktansvärt ont, beskrev det som att någon gnager eller äter därinne.
    Kolla upp det igen! '
    Kram K
  6. 3
    svarar som Siv, ring å be dom kolla, jag var på barn igår med Alfons som bara gnällde och var så orolig ville inte äta bara nan, gned ansiktet fram å tillbaka, han hade oxå feber toppar under nätterna på 40 grader, 38 på dagarna, men det var inget annat än att han hade ont i halsen, för han var alldeles röd där, skulle fortsätta med Alvedon supp och låta han äta ersättning som han vill.
    tills han blir friskare.

    Jag har haft öroninfl. som barn och det gör fruktansvärt ont, beskrev det som att någon gnager eller äter därinne.
    Kolla upp det igen! '
    Kram K
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Jo, jag ringde idag. Dock har hon varit lite bättre idag, så vi bestämde att avvakta till imorgon. Jag har själv oxå haft mycket öroninfl. både som barn och vuxen, och det är inte kul...
  8. 4
    Jo, jag ringde idag. Dock har hon varit lite bättre idag, så vi bestämde att avvakta till imorgon. Jag har själv oxå haft mycket öroninfl. både som barn och vuxen, och det är inte kul...

Liknande trådar

  1. Öroninfl tog om...
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 09:14
  2. Öroninfl. fråga
    By Julia+Sanna+snitt3/9 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 09:10
  3. Återkommande öroninfl.
    By Tessi 73 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 21:34
  4. Återkommande öroninfl.
    By MAJa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 16:39
  5. Återkommande öroninfl.
    By MAJa in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar