Mums sa gott, jag ater just nu mitt
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Mums sa gott, jag ater just nu mitt

    mellis, det bestar av en gul kivi, en halv banan blandat med 1 msk kesella vanilj och 1 msk vanlig latt kesella. Sedan dricker jag en kopp te med lite minimjolk i efter det. MUMS !! En fraga dock, jag burkar alltid behova ett extra mellis igen innan traning som idag ar kl 18:30...i form av en brodbit eller sa....ar det rimligt att trycka i sig? Jag har annars en mage som kurrar massa fore 18:30.....
  2. 1
    Mums sa gott, jag ater just nu mitt mellis, det bestar av en gul kivi, en halv banan blandat med 1 msk kesella vanilj och 1 msk vanlig latt kesella. Sedan dricker jag en kopp te med lite minimjolk i efter det. MUMS !! En fraga dock, jag burkar alltid behova ett extra mellis igen innan traning som idag ar kl 18:30...i form av en brodbit eller sa....ar det rimligt att trycka i sig? Jag har annars en mage som kurrar massa fore 18:30.....
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Ja, passar det dig så är det klart att du ska fortsätta med ditt extra mellis. Det är inte bra att vara hungrig när man tränar.
  4. 2
    Ja, passar det dig så är det klart att du ska fortsätta med ditt extra mellis. Det är inte bra att vara hungrig när man tränar.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ok, tack for svar... Men du om du ater en rejal lunch vid 12 tiden, sedan mellis vid 15 eller 15:30 bestaende av tva frukter och en del kesella tex....blir inte du hungrig igen da vid 17:30 eller 18 tiden... Jag maste ha en macka igen for att palla trana vid 18:30 i sa fall. Ar det bara jag eller tar andra sitt mellis senare? Det ar inte latt att hinna med traning efter melliset om man inte klammer in ett till litet mellis...vralhungrig sager min mage sig vara...genom konstiga ljud
  6. 3
    Ok, tack for svar... Men du om du ater en rejal lunch vid 12 tiden, sedan mellis vid 15 eller 15:30 bestaende av tva frukter och en del kesella tex....blir inte du hungrig igen da vid 17:30 eller 18 tiden... Jag maste ha en macka igen for att palla trana vid 18:30 i sa fall. Ar det bara jag eller tar andra sitt mellis senare? Det ar inte latt att hinna med traning efter melliset om man inte klammer in ett till litet mellis...vralhungrig sager min mage sig vara...genom konstiga ljud
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Om jag ska träna brukar jag käka en tallrik gröt med frukt, nötter, mjölk och en macka vid 15.30, och då tränar jag kanske snarare runt 17.30 eller 18. Det funkar för mig.
  8. 4
    Om jag ska träna brukar jag käka en tallrik gröt med frukt, nötter, mjölk och en macka vid 15.30, och då tränar jag kanske snarare runt 17.30 eller 18. Det funkar för mig.

Liknande trådar

  1. ater han for mycket?
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 10:24
  2. Mums va gott
    By engelnore in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 18:28
  3. Hej nu ar jag ater...
    By fimbles in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 09:14
  4. Ater pa vag
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 18:27
  5. 0 points gott....*mums*
    By tolovi in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 07:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar