* William* 3 ar.
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    * William* 3 ar.

    (jag sitter i England med ett tagnetbord utan aao, hoppas ni fattar vad jag skriver)

    Hej alla Septemberbebisar och era mammor...bebisar och bebisar, ni har ju hunnit fylla 3 ar ganska manga av er.
    I dag skulle min William ochsa fyllt 3 , men det gor han inte har p [jorden utan forhoppningsvis p[ nagat annat stalle.

    Vi ar i England den har veckan hos slakten. Kanns sa konstigt att inte vara hemma...har varit vid hans grav den 20 sept. Vi letade upp en vacker kyrka idag och gick in och tande ljus far honom. Mycket kannslofyllt..

    Langtan ar fortfarande sa stor, speciellt nar man ser nan liten kille som ar runt 3.
    och da kommer alla tankar..hur skulle han sett ut, hur skulle han ha pratat, hur skulle han ha varit som storeberor...

    Hans lillasyster har sakert fatt alla hans bra egenskaper for ann sa lange ar hon den mest otroliga lilla tjen. Sa nojd med livet och nojd med sina foraldrar och alla som kommer i hennes vag far ett stort leende.
    Nanstans sa tror jag att Willam sag till att vi skulle fa denna lilla Prinsessa...och att han vakar over henne, dag och natt.

    Det var lite tankar fran mig denna kvall.

    Kram p[ er alla
    Marie med "William" f/d 20 september 2003

    http://groups.msn.com/williamssida
  2. 1
    * William* 3 ar. (jag sitter i England med ett tagnetbord utan aao, hoppas ni fattar vad jag skriver)

    Hej alla Septemberbebisar och era mammor...bebisar och bebisar, ni har ju hunnit fylla 3 ar ganska manga av er.
    I dag skulle min William ochsa fyllt 3 , men det gor han inte har p [jorden utan forhoppningsvis p[ nagat annat stalle.

    Vi ar i England den har veckan hos slakten. Kanns sa konstigt att inte vara hemma...har varit vid hans grav den 20 sept. Vi letade upp en vacker kyrka idag och gick in och tande ljus far honom. Mycket kannslofyllt..

    Langtan ar fortfarande sa stor, speciellt nar man ser nan liten kille som ar runt 3.
    och da kommer alla tankar..hur skulle han sett ut, hur skulle han ha pratat, hur skulle han ha varit som storeberor...

    Hans lillasyster har sakert fatt alla hans bra egenskaper for ann sa lange ar hon den mest otroliga lilla tjen. Sa nojd med livet och nojd med sina foraldrar och alla som kommer i hennes vag far ett stort leende.
    Nanstans sa tror jag att Willam sag till att vi skulle fa denna lilla Prinsessa...och att han vakar over henne, dag och natt.

    Det var lite tankar fran mig denna kvall.

    Kram p[ er alla
    Marie med "William" f/d 20 september 2003

    http://groups.msn.com/williamssida
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Klart han gjorde det, han är ju så mycket större och mäktigare än vad ni någonsin kan ana så det är klart att han hade ett finger me i lillsyrran Lille William! Grattis på födelsedagen vart du nu än må vara.
    Varma kramar
  4. 2
    Klart han gjorde det, han är ju så mycket större och mäktigare än vad ni någonsin kan ana så det är klart att han hade ett finger me i lillsyrran Lille William! Grattis på födelsedagen vart du nu än må vara.
    Varma kramar
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Grattis William!

    Klart han är med er och jag tror bara det är hos er det är märkligt att inte vara hemma idag, han är med er var ni än är.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  6. 3
    Grattis William! Klart han är med er och jag tror bara det är hos er det är märkligt att inte vara hemma idag, han är med er var ni än är.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Hejsan och Grattis William.
    Denna dag är givetvis alltid fest hos oss, men mitt änglaljus brinner oxå på kakelugnen idag. Har tänkt mycket på er idag och vill gärna höra lite mer om hur livet är med lillasyster - och så berättar du det helt självmant *s*

    Massor av kramar
    R/E
  8. 4
    Hejsan och Grattis William.
    Denna dag är givetvis alltid fest hos oss, men mitt änglaljus brinner oxå på kakelugnen idag. Har tänkt mycket på er idag och vill gärna höra lite mer om hur livet är med lillasyster - och så berättar du det helt självmant *s*

    Massor av kramar
    R/E
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5

    Grattis William!

    Trevligt att du kommer in och berättar om hur ni har det. Jag sände några tankar till er lilla ängel igår. kram
  10. 5
    Grattis William! Trevligt att du kommer in och berättar om hur ni har det. Jag sände några tankar till er lilla ängel igår. kram
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    Grattis William!

    Jag hoppas av hela mitt hjärta att du blev firad där ovan molnen igår på DIN treårsdag!

    Marie! Jag är övertygad om att William var med er även i England!

    Kram Nina
    Mamma till tre finfina barn!
  12. 6
    Grattis William! Jag hoppas av hela mitt hjärta att du blev firad där ovan molnen igår på DIN treårsdag!

    Marie! Jag är övertygad om att William var med er även i England!

    Kram Nina
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Grattis William
    Han kände med all säkerhet att ni tänkte på honom
  14. 7
    Grattis William
    Han kände med all säkerhet att ni tänkte på honom

Liknande trådar

  1. William ska bli
    By ulle75 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 18:14
  2. William har
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 19:18
  3. William
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 21:34
  4. William
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 08:33
  5. William..
    By Hanna80 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 22:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar