Fika inne i stan imorgon- någon?
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Fika inne i stan imorgon- någon?

    Ska in till stan imorgon för att hämta mina flygbiljetter (har varit hemma förkyld hela veckan och behöver dem innan fredag).

    Tänkte ifall någon vill fika så kan jag göra det. Kan vara inne vid kl 10.

    Kramar
    Mamma till underbara och busiga Samuel född feb 2003
    och charmiga Kristin född mars 2006

    Ständigt inne på Viktsnack och försöker komma ner till slutvikt runt 60 kg.
    Börjat på Itrim för att nå målen slutligen.

    Scrappar på fritden, du får gärna kolla in min blogg http://scrapbymiakl.blogspot.com/
  2. 1
    Fika inne i stan imorgon- någon? Ska in till stan imorgon för att hämta mina flygbiljetter (har varit hemma förkyld hela veckan och behöver dem innan fredag).

    Tänkte ifall någon vill fika så kan jag göra det. Kan vara inne vid kl 10.

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Ingen som har svarat ännu så jag antar att jag inte få sällskap.

    Om det är någon så ring på 070-3189597.

    Går och lägger mig nu och kollar kanske imorgon bitti,beror på vilket humör storebror är på.
  4. 2
    Ingen som har svarat ännu så jag antar att jag inte få sällskap.

    Om det är någon så ring på 070-3189597.

    Går och lägger mig nu och kollar kanske imorgon bitti,beror på vilket humör storebror är på.
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3

    Ta en fika själv!

    Köp en tidning och njut av att vara "ensam". Jag hade gärna gjort dig sällskap, men jag ska in till stan på eftermiddagen och orkar inte åka in två gånger. Måste hämta barnen vid 12 som du vet.

    Förresten var jag på Rum för Barn med ungarna i förra veckan och Bäbisen gillade det också! De börjar bli stora nu... Gå dit! *tipsar*

    Ha en trevlig helg! *kräks av avundsjuka* Har du bestämt vilken Skip*Hop det blir?
    Flicka -00, Pojke -02, Bäbis -06

    Sarah29 - nu 32
  6. 3
    Ta en fika själv! Köp en tidning och njut av att vara "ensam". Jag hade gärna gjort dig sällskap, men jag ska in till stan på eftermiddagen och orkar inte åka in två gånger. Måste hämta barnen vid 12 som du vet.

    Förresten var jag på Rum för Barn med ungarna i förra veckan och Bäbisen gillade det också! De börjar bli stora nu... Gå dit! *tipsar*

    Ha en trevlig helg! *kräks av avundsjuka* Har du bestämt vilken Skip*Hop det blir?
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Det blir en expo svart om jag lyckas hitta en affär att handla i, det gick inte att beställa till hotellet. Ska jag köpa en till dig isådant fall?
  8. 4
    Det blir en expo svart om jag lyckas hitta en affär att handla i, det gick inte att beställa till hotellet. Ska jag köpa en till dig isådant fall?
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5

    Ja, gärna!

    Om du har plats, tid och ork. Blir det något som helst problem eller besvär så strunta i det! Men vilken form? Vilken färg? Vilket bekymmer!!! *tänker*
    Flicka -00, Pojke -02, Bäbis -06

    Sarah29 - nu 32
  10. 5
    Ja, gärna! Om du har plats, tid och ork. Blir det något som helst problem eller besvär så strunta i det! Men vilken form? Vilken färg? Vilket bekymmer!!! *tänker*
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Hojta till sedan, plats finns det utan problem (har köpt en alldeles för stor resväska)
  12. 6
    Hojta till sedan, plats finns det utan problem (har köpt en alldeles för stor resväska)

Liknande trådar

  1. Vill någon fika inne i stan då
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 08:43
  2. Blir det någon fika imorgon??
    By sandra & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 16:26
  3. Någon som vill fika i city imorgon?
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 12:43
  4. någon som vill ta en fika i stan
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 11:04
  5. Blev det någon söder om stan fika?
    By Cinnah in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar