Antal barn? - Sidan 2
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #21
    Nöjd med två barn, men visst finns bebissuget där ibland. Fler lär det dock inte bli ändå, vill hinna med dom vi har ordentligt.
  2. 21
    Nöjd med två barn, men visst finns bebissuget där ibland. Fler lär det dock inte bli ändå, vill hinna med dom vi har ordentligt.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #22
    Sju härliga monster. Och nu börjar de bli stora. Sandra fyller 18 (!!!) i januari och Liten Melvin är ju redan 2.

    Våran lilla sladdis som tror att han är lika stor som brorsorna (8 o 10), mest leker med de större på dagis, pratar som en 4-åring och är väldigt, väldigt envis. Vet liksom vart skåpet ska stå. Allas våran ögonsten.
  4. 22
    Sju härliga monster. Och nu börjar de bli stora. Sandra fyller 18 (!!!) i januari och Liten Melvin är ju redan 2.

    Våran lilla sladdis som tror att han är lika stor som brorsorna (8 o 10), mest leker med de större på dagis, pratar som en 4-åring och är väldigt, väldigt envis. Vet liksom vart skåpet ska stå. Allas våran ögonsten.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #23

    Linda har 2 barn

    men bara ett i livet.
    Vill gärna ha 2 stycken levande barn, men då jag nyligen separerat så lär det få bli någon gång i framtiden!
    Visst är jag JÄTTE sugen på en till, men känner samtidigt att jag vill njuta så gott det bara går av Noah då jag väntade så länge på att han skulle komma...
  6. 23
    Linda har 2 barn men bara ett i livet.
    Vill gärna ha 2 stycken levande barn, men då jag nyligen separerat så lär det få bli någon gång i framtiden!
    Visst är jag JÄTTE sugen på en till, men känner samtidigt att jag vill njuta så gott det bara går av Noah då jag väntade så länge på att han skulle komma...
  7. Matilda m.3
    #24
    Jag har tre barn...

    För oss är det bra så, känner att vi har fullt upp med skola (två skolbarn), husbygge och jobb. Så fler blir det inte om vi själva får bestämma *ler*.

    Jag är dock bara 30, så man vet ju aldrig...
  8. 24
    Jag har tre barn...

    För oss är det bra så, känner att vi har fullt upp med skola (två skolbarn), husbygge och jobb. Så fler blir det inte om vi själva får bestämma *ler*.

    Jag är dock bara 30, så man vet ju aldrig...
  9. Medlem sedan
    Mar 1998
    #25
    Jag har tre tjejer. Har länge längtat efter en fyra men har med tiden insett att det nog är dags att sluta nu.
  10. 25
    Jag har tre tjejer. Har länge längtat efter en fyra men har med tiden insett att det nog är dags att sluta nu.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #26
    Vi har Ella och relativt nya tvillingar (födda 10/8-06) och jag tror att vi är nöjda med det. Jag vill iaf inte vara gravid igen (hade jättejobbig gravv med twinsen) men tanken på en fyra finns där. Vi får väl se....
  12. 26
    Vi har Ella och relativt nya tvillingar (födda 10/8-06) och jag tror att vi är nöjda med det. Jag vill iaf inte vara gravid igen (hade jättejobbig gravv med twinsen) men tanken på en fyra finns där. Vi får väl se....
  13. binchi & alexander
    #27
    Ett och det blir nog det enda... Här tickar biologiska klockan. Sen är det himla liv här hemme med gubben. Funderar på att flytta ;(.
    Jag har alltid sett mig själv som trebarnamamma, två egna och ett adopterat. Att adoptera är något jag fortfarande tänker mycket på men gubben är emot.

    Lycka till i när det väl ska till gå till verkstaden på "riktigt" !
  14. 27
    Ett och det blir nog det enda... Här tickar biologiska klockan. Sen är det himla liv här hemme med gubben. Funderar på att flytta ;(.
    Jag har alltid sett mig själv som trebarnamamma, två egna och ett adopterat. Att adoptera är något jag fortfarande tänker mycket på men gubben är emot.

    Lycka till i när det väl ska till gå till verkstaden på "riktigt" !
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #28

    fem barn

    ...och fullt ös medvetslös mest hela tiden

    Nu har vi ju tätt mellan de tre minsta - tvillingkillar på 3½ och så Cornelia då som fyllde två i juni. Storasyskonen är 8 resp 12, så de kan ju hjälpa till om det kniper, men det går verkligen i ett med de tre minsta!

    Och vi jobbar heltid, jag och sambon. Och renoverar hemma. Och försöker hålla undan tvätt, disk och dammråttor... så det är inte alltid tip-top här hemma, kan man lugnt säga...
  16. 28
    fem barn ...och fullt ös medvetslös mest hela tiden

    Nu har vi ju tätt mellan de tre minsta - tvillingkillar på 3½ och så Cornelia då som fyllde två i juni. Storasyskonen är 8 resp 12, så de kan ju hjälpa till om det kniper, men det går verkligen i ett med de tre minsta!

    Och vi jobbar heltid, jag och sambon. Och renoverar hemma. Och försöker hålla undan tvätt, disk och dammråttor... så det är inte alltid tip-top här hemma, kan man lugnt säga...
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #29
    Tindra har 4 syskon, så alltså 5 stycken barn har vi
  18. 29
    Tindra har 4 syskon, så alltså 5 stycken barn har vi
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Antal barn
    By lena84 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-16, 20:16
  2. Antal barn
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 09:05
  3. På tal om antal barn
    By Krusmynta in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 19:59
  4. Antal barn?
    By AnnaSv in forum _0705 Majbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 11:14
  5. BF med antal barn
    By AngeliQ in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar