Hjälp OT
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Hjälp OT

    Vi ska ha Personalfest på jobbet, fredagen den 13 Oktober, Temat är Kändisar, riktiga eller påhittade, Har ni några förslag???

    Här finns lite Kostymer man kan köpa.

    http://www.bodega.se/

    Jag har funderat över Marilyn monroe, elelr någon häxa elelr dylikt, fast då vet jag inte vilken kändis jag kan vara, för Bara"Häxa" fungerar inte.
  2. 1
    Hjälp OT Vi ska ha Personalfest på jobbet, fredagen den 13 Oktober, Temat är Kändisar, riktiga eller påhittade, Har ni några förslag???

    Här finns lite Kostymer man kan köpa.

    http://www.bodega.se/

    Jag har funderat över Marilyn monroe, elelr någon häxa elelr dylikt, fast då vet jag inte vilken kändis jag kan vara, för Bara"Häxa" fungerar inte.
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Madam Mim kanske?

    Hon i Kalle Anka-tidningarna, du vet. Lila hår, lila kläder.. Hon är ju häxa, och kändis
  4. 2
    Madam Mim kanske? Hon i Kalle Anka-tidningarna, du vet. Lila hår, lila kläder.. Hon är ju häxa, och kändis
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Klart du ska vara Marilyn Annars är ju Shrek alltid ett säkert kort *fnissar lite* med tanke på var du jobbar... Låter som en trevlig personalfest tycker jag!
  6. 3
    Klart du ska vara Marilyn Annars är ju Shrek alltid ett säkert kort *fnissar lite* med tanke på var du jobbar... Låter som en trevlig personalfest tycker jag!
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Varför inte kvinnan i adamsfamaly??
  8. 4
    Varför inte kvinnan i adamsfamaly??
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    ÅH vad roligt!!
    Maskerad är ju bara för roligt, och temat är ju upplagt för att bara bli succe! Har ni den på jobbet eller ska ni ut och svänga era lurviga?
    Nåja - tips var det ju!! Jag hade gått som Wilma i The Flintstone. Dom hade en klänning som passade till det.
    Eller varför inte Pippi? Med flätor, randiga strumpor och rödklänning och prickiga kinder.
    Avvis så jag dör!!

    Stora kramar till dig. Hör av mig snart!!
  10. 5
    ÅH vad roligt!!
    Maskerad är ju bara för roligt, och temat är ju upplagt för att bara bli succe! Har ni den på jobbet eller ska ni ut och svänga era lurviga?
    Nåja - tips var det ju!! Jag hade gått som Wilma i The Flintstone. Dom hade en klänning som passade till det.
    Eller varför inte Pippi? Med flätor, randiga strumpor och rödklänning och prickiga kinder.
    Avvis så jag dör!!

    Stora kramar till dig. Hör av mig snart!!

Liknande trådar

  1. Men hjälp gravid igen, namn hjälp tack
    By sötismamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 08:40
  2. Obetalda fakturor hjälp hjälp
    By anonym just nu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 16:07
  3. Hjälp hjälp och lite mera hjälp
    By Meggie in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 17:31
  4. Hjälp bullarna jäser inte... HJÄLP!
    By Karolina in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:02
  5. Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp
    By Lisa in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar