Vill berätta en sak
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Vill berätta en sak

    Vi väntar barn!!!!!! Idag har vi tittat på det lilla underverket och fått se ett tickande hjärta. Helt underbart! Bf är 9/5. Lilla Love ska bli storebror!!!

    Vet inte om så många här vet vem jag är, eftersom jag inte varit särskilt aktiv på länge.
  2. 1
    Vill berätta en sak Vi väntar barn!!!!!! Idag har vi tittat på det lilla underverket och fått se ett tickande hjärta. Helt underbart! Bf är 9/5. Lilla Love ska bli storebror!!!

    Vet inte om så många här vet vem jag är, eftersom jag inte varit särskilt aktiv på länge.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    GRATTIS!!!

    Va roligt. Å va härligt med en liten bebbe till....blir nästan lite avundsjuk.

    Klart jag vet vem du är!

    Är det första ultraljudet du varit på nu? Berätta gärna om vad som händer. Är ju såå kul att höra.

    Kram!
    ******************************
    Petra med Jonna -03 och Jesper -05
    ******************************
  4. 2
    GRATTIS!!! Va roligt. Å va härligt med en liten bebbe till....blir nästan lite avundsjuk.

    Klart jag vet vem du är!

    Är det första ultraljudet du varit på nu? Berätta gärna om vad som händer. Är ju såå kul att höra.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Grattis!!! Vad roligt! Klart att jag minns dig! Hur mår du? Klappa magen!
  6. 3
    Grattis!!! Vad roligt! Klart att jag minns dig! Hur mår du? Klappa magen!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Men grattis!!!

    Vad kul alltså!
    Ska ni ta reda på könet? *nyfiken i en strut*

    Blivande trebarnsmamma, inte illa det
    Kul att du berättade, och hoppas du mår bra!

    Kram!
  8. 4
    Men grattis!!!

    Vad kul alltså!
    Ska ni ta reda på könet? *nyfiken i en strut*

    Blivande trebarnsmamma, inte illa det
    Kul att du berättade, och hoppas du mår bra!

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5
    STOOOORT GRATTIS!!!
    guud va kul!
    och jag är sååå avis!
    vill ju också ha en liten i magen igen *snyft*
    men jag har ju några år kvar att skaffa barn på så ínom några år har vi nog ett helt fotbollslag (om det bara är min åsikt som gäller, och det är det väl? *ler*)
    nej skolan ska bli klar först, sen får man en till liten bebis, hoppas jag..
    kram!
  10. 5
    STOOOORT GRATTIS!!!
    guud va kul!
    och jag är sååå avis!
    vill ju också ha en liten i magen igen *snyft*
    men jag har ju några år kvar att skaffa barn på så ínom några år har vi nog ett helt fotbollslag (om det bara är min åsikt som gäller, och det är det väl? *ler*)
    nej skolan ska bli klar först, sen får man en till liten bebis, hoppas jag..
    kram!
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6

    Men vad kul!

    STORT Grattis Frida! Jättekul!
  12. 6
    Men vad kul! STORT Grattis Frida! Jättekul!
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Hej!
    Ultraljudet var på vår gamla ivf-klinik och för att se att den lill* har rätt storlek och ett hjärta som slår. Vi blev gravida helt utan medicinska åtgärder och helt oplanerat den här gången Så vi är fortfarande ganska chockade! Tidigare har vi fått göra provrörsbefruktningar för att lyckas. Än så länge är det väldigt tidigt, bara vecka 8. Men när allt ser bra ut på ul så kan man ju pusta ut en hel del iaf. Det är så spännande och overkligt det här!!!
  14. 7
    Hej!
    Ultraljudet var på vår gamla ivf-klinik och för att se att den lill* har rätt storlek och ett hjärta som slår. Vi blev gravida helt utan medicinska åtgärder och helt oplanerat den här gången Så vi är fortfarande ganska chockade! Tidigare har vi fått göra provrörsbefruktningar för att lyckas. Än så länge är det väldigt tidigt, bara vecka 8. Men när allt ser bra ut på ul så kan man ju pusta ut en hel del iaf. Det är så spännande och overkligt det här!!!
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Tack för grattis! Mår illa mest hela tiden nu. Men mest är jag bara väldigt glad! Känns helt overkligt att det flyttat in en liten liten i min mage!
  16. 8
    Tack för grattis! Mår illa mest hela tiden nu. Men mest är jag bara väldigt glad! Känns helt overkligt att det flyttat in en liten liten i min mage!
  17. Medlem sedan
    Nov 2002
    #9
    Den här gången tar vi inte reda på könet. Vi gjorde det sist och jag blev aldrig riktigt av med känslan att det var som att ha smygöppnat julklapparna Ja det är häftigt och overkligt att vi om inte så jättelänge har TRE barn!
  18. 9
    Den här gången tar vi inte reda på könet. Vi gjorde det sist och jag blev aldrig riktigt av med känslan att det var som att ha smygöppnat julklapparna Ja det är häftigt och overkligt att vi om inte så jättelänge har TRE barn!
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    Tack! Ja du har ju en massa tid på dig och kan skaffa en stor familj om ett tag! Jag tänker mig också en till om några år, tre tätisar nu och så en liten fyra på sladden Ja man får väl se hur det blir.. Det är iaf jättespännande och overkligt och jag har fortfarande svårt att tro att det faktiskt flyttat in en liten i min mage!
  20. 10
    Tack! Ja du har ju en massa tid på dig och kan skaffa en stor familj om ett tag! Jag tänker mig också en till om några år, tre tätisar nu och så en liten fyra på sladden Ja man får väl se hur det blir.. Det är iaf jättespännande och overkligt och jag har fortfarande svårt att tro att det faktiskt flyttat in en liten i min mage!
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11
    Tack! Ja det är jätteroligt!!
  22. 11
    Tack! Ja det är jätteroligt!!
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #12
    Häftigt!

    Ett STORT grattis, vad roligt.

    Önskar dig ALL Lycka.

    kram j med August
  24. 12
    Häftigt!

    Ett STORT grattis, vad roligt.

    Önskar dig ALL Lycka.

    kram j med August
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #13
    ÅÅÅ, Frida. läste nu att du inte "kan" bli gravid så vart du gravid, måste säga SUPERGRATTIS då!!!

    vilket miraklel i magen, måste vara något speciellt **LER**

    Det är så roligt när man läser om sådant, att plötsligt vart man gravid på naturlig väg! så kul.

    Klapp på magen!
  26. 13
    ÅÅÅ, Frida. läste nu att du inte "kan" bli gravid så vart du gravid, måste säga SUPERGRATTIS då!!!

    vilket miraklel i magen, måste vara något speciellt **LER**

    Det är så roligt när man läser om sådant, att plötsligt vart man gravid på naturlig väg! så kul.

    Klapp på magen!
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14

    Stort GRATTIS!

    Så mysigt med en växande mage, buffar, sparkar och till sist en liten gosig bebis!
    Håller mina tummar för att allting går precis som det ska!
  28. 14
    Stort GRATTIS! Så mysigt med en växande mage, buffar, sparkar och till sist en liten gosig bebis!
    Håller mina tummar för att allting går precis som det ska!
  29. Medlem sedan
    Apr 2000
    #15
    Grattis grattis!!!
    Kul att höra att ni väntar en trea. Och att det lyckats utan hjälp denna gång. Härligt!

    Tror nog att alla vet vem du är. Du var ju mer aktiv tidigare, och så lätt glömmer man inte.

    Kram!
  30. 15
    Grattis grattis!!!
    Kul att höra att ni väntar en trea. Och att det lyckats utan hjälp denna gång. Härligt!

    Tror nog att alla vet vem du är. Du var ju mer aktiv tidigare, och så lätt glömmer man inte.

    Kram!
  31. Medlem sedan
    Jun 2003
    #16
    Klart vi vet vem du är!!!! Grattis till trean i magen. Ska bli kul att följa din väg mot tre_barns_mor. Det är stort...
  32. 16
    Klart vi vet vem du är!!!! Grattis till trean i magen. Ska bli kul att följa din väg mot tre_barns_mor. Det är stort...
  33. Medlem sedan
    Jan 2005
    #17

    ÅÅÅÅ

    Hej men ååååå. Stoert grattis till lilla pyret.
    Vad kul
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  34. 17
    ÅÅÅÅ Hej men ååååå. Stoert grattis till lilla pyret.
    Vad kul
  35. Medlem sedan
    Dec 2002
    #18
    Grattis grattis grattis Blir allt lite avundsjuk *hihi*... Så glad för er skull (att slippa provrörsbefr. o allt det) Kram från oss!
  36. 18
    Grattis grattis grattis Blir allt lite avundsjuk *hihi*... Så glad för er skull (att slippa provrörsbefr. o allt det) Kram från oss!
  37. Medlem sedan
    Nov 2002
    #19
    Tack! Ja det ska bli så häftigt! Tack för tummar!
  38. 19
    Tack! Ja det ska bli så häftigt! Tack för tummar!
  39. Medlem sedan
    Nov 2002
    #20
    Tack för grattis! Ja det är så häftigt att få bli spontant och oplanerat gravida! En enorm skillnad mot tidigare..

    Svårt att veta om folk kommer ihåg en eller inte. Själv har jag rätt taskigt minne när det gäller namn såhär.
  40. 20
    Tack för grattis! Ja det är så häftigt att få bli spontant och oplanerat gravida! En enorm skillnad mot tidigare..

    Svårt att veta om folk kommer ihåg en eller inte. Själv har jag rätt taskigt minne när det gäller namn såhär.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. vill berätta
    By fisen2 in forum Höftluxationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 22:16
  2. vill berätta
    By fisen2 in forum Utvecklingshämning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 22:15
  3. Vill ni berätta.....
    By felixmamma in forum Downs Syndrom
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 08:34
  4. Ååå, vad jag vill berätta...
    By Nr3 bf13/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 17:15
  5. Nu vill jag berätta om min dag
    By zzau in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 12:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar