Trodde aldrig
Abort
  1. "Dilemmat som jag vi
    #1

    Trodde aldrig

    att jag skulle behöva skriva på denna sida. Ja gifte mig för 3 veckoro sedan och fick veta för 2 veckor sedan att jag var oplanerat gravid, har en dotter på inte fullt 3 och en son på 1,5. Min son blev till trots ppiller och de kändes i det läget bäst att behålla, nu är ja alltså gravid igen och bf skulle bli 9 maj...alltså e ja i vecka7/8 nu och skulle jag personligen välja skulle ja inte genomgå en abort, vi har haft väldiga diskussioner här hemma och kommit fram till att pga omständigheter så som ekonomiska och praktiska så är läget det sämsta som kunde bli för en abort. Tid för kirurgiskt ingrepp har jag på tis och det känns jättejobbigt, bröt i hop i dag och grät o grät. Snälla ja vet inte på vilket ben jag ska stå min man vill verkligen inte =´(
  2. 1
    Trodde aldrig att jag skulle behöva skriva på denna sida. Ja gifte mig för 3 veckoro sedan och fick veta för 2 veckor sedan att jag var oplanerat gravid, har en dotter på inte fullt 3 och en son på 1,5. Min son blev till trots ppiller och de kändes i det läget bäst att behålla, nu är ja alltså gravid igen och bf skulle bli 9 maj...alltså e ja i vecka7/8 nu och skulle jag personligen välja skulle ja inte genomgå en abort, vi har haft väldiga diskussioner här hemma och kommit fram till att pga omständigheter så som ekonomiska och praktiska så är läget det sämsta som kunde bli för en abort. Tid för kirurgiskt ingrepp har jag på tis och det känns jättejobbigt, bröt i hop i dag och grät o grät. Snälla ja vet inte på vilket ben jag ska stå min man vill verkligen inte =´(
  3. Mussy
    #2
    Genom att läsa ditt inlägg så tycker jag inte att du ska genomöra en abort.
    Den ekonomiska och praktiska biten går alltid att lösa på något sätt.
    Hoppas det löser sig för er.
  4. 2
    Genom att läsa ditt inlägg så tycker jag inte att du ska genomöra en abort.
    Den ekonomiska och praktiska biten går alltid att lösa på något sätt.
    Hoppas det löser sig för er.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    tycker du ska behålla ditt barn ekonomin den fixar du den lilla kostar inte så mycket eftersom den kan ärva av dom äldre och ungarna kommer ha nytta av varandra när dom växer upp
  6. 3
    tycker du ska behålla ditt barn ekonomin den fixar du den lilla kostar inte så mycket eftersom den kan ärva av dom äldre och ungarna kommer ha nytta av varandra när dom växer upp

Liknande trådar

  1. Det trodde jag aldrig...
    By Lurpan in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-14, 08:27
  2. Trodde aldrig jag..
    By Prinsessmamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 20:06
  3. Jag trodde aldrig
    By anonymt namn in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 21:47
  4. Trodde aldrig
    By Elin + 2 dagar in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 19:02
  5. Jag trodde aldrig att jag...
    By ~*~*~*~ in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 16:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar