Pojkar!!!
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Pojkar!!!

    Ja,,, My har charmat varenda pojke hos dagmammorna. Fick höra i fredags att pojkarna blir jätte glada när my kommer och när hon inte är där frågar dom efter henne. Dom dansar och har jätte kul.

    Ungen e 1½. jösses. Hur ska detta sluta??

    Sambon funderar starkt på att låsa in My när hon blir tonåring... hihi..
  2. 1
    Pojkar!!! Ja,,, My har charmat varenda pojke hos dagmammorna. Fick höra i fredags att pojkarna blir jätte glada när my kommer och när hon inte är där frågar dom efter henne. Dom dansar och har jätte kul.

    Ungen e 1½. jösses. Hur ska detta sluta??

    Sambon funderar starkt på att låsa in My när hon blir tonåring... hihi..
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2

    Hehe...

    Ja, det börjas i tid vill jag lova. Lilla Bianca, 16 månader, har samma inverkan på pojkarna på dagis. De ska kramas och gulla med henne titt som tätt. Häromdagen fick storebrorsan, 2 år och 8 månader, till och med ta henne i beskydd när Vilmer, 4, blev lite för närgången. "Nej, inte krama min Bianca!" Håhåjaja...

    Eleonor m C04 & B05
  4. 2
    Hehe... Ja, det börjas i tid vill jag lova. Lilla Bianca, 16 månader, har samma inverkan på pojkarna på dagis. De ska kramas och gulla med henne titt som tätt. Häromdagen fick storebrorsan, 2 år och 8 månader, till och med ta henne i beskydd när Vilmer, 4, blev lite för närgången. "Nej, inte krama min Bianca!" Håhåjaja...

    Eleonor m C04 & B05
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Haha... här får vi nog inga bekymmer med det. Storebrorsan jagar bort alla potentiella pojkvänner med orden "det är MIN lillasyster" Dessutom tror jag nog att pappa kommer att vakta med hagelbössan i högsta hugg...
  6. 3
    Haha... här får vi nog inga bekymmer med det. Storebrorsan jagar bort alla potentiella pojkvänner med orden "det är MIN lillasyster" Dessutom tror jag nog att pappa kommer att vakta med hagelbössan i högsta hugg...

Liknande trådar

  1. Pojkar
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-04, 13:17
  2. pojkar...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 22:28
  3. vad ska era pojkar
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 19:57
  4. Pojkar ska leka med pojkar?
    By Lotta in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 09:13
  5. Ni som har pojkar....
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 18:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar