ja med
_0707 Julibarn
  1. rasmustvå
    #1

    ja med

    hoppas hamna här jag med. Jag skulle också haft bf i april 07 men så blev det ej,så nu håller vi tummarn .
  2. 1
    ja med hoppas hamna här jag med. Jag skulle också haft bf i april 07 men så blev det ej,så nu håller vi tummarn .
  3. Lilla A
    #2
    Då är vi två! Vi kanske har setts i vår gamla ankomstgrupp? Känns bra att börja sikta in sig på en ny månad! Hoppas vi båda hmanr här!
  4. 2
    Då är vi två! Vi kanske har setts i vår gamla ankomstgrupp? Känns bra att börja sikta in sig på en ny månad! Hoppas vi båda hmanr här!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Skulle också haft i April

    men fick ett tidigt mf. Håller tummarna att vi hamnar här istället!

    Har Im på söndag men känner att det inte blev något så vi får satsa på juli...
  6. 3
    Skulle också haft i April men fick ett tidigt mf. Håller tummarna att vi hamnar här istället!

    Har Im på söndag men känner att det inte blev något så vi får satsa på juli...
  7. Mårran
    #4
    Jag med hade bf i april men det gick inte bra...nu hoppas vi på julibebis i stället!
  8. 4
    Jag med hade bf i april men det gick inte bra...nu hoppas vi på julibebis i stället!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar