sonen kanske känner på sig något?!
Försöker bli med barn
  1. xxxx
    #1

    sonen kanske känner på sig något?!

    4-7 dagar till BIM och igår satt jag med sonen, 3 år, och tittade i ett barnlexikon.

    När vi kom till G som i gravid, visades en bild på en mamma med mage och bebisen där inne, jag förklarade att hon var gravid med bebis i magen och då säger sonen
    -Det har du snart
    Kanske vet han något jag inte vet :P Det skadar ju inte att hoppas nu när jag misströstar lite inför även denna månad

    /Galadriel
  2. 1
    sonen kanske känner på sig något?! 4-7 dagar till BIM och igår satt jag med sonen, 3 år, och tittade i ett barnlexikon.

    När vi kom till G som i gravid, visades en bild på en mamma med mage och bebisen där inne, jag förklarade att hon var gravid med bebis i magen och då säger sonen
    -Det har du snart
    Kanske vet han något jag inte vet :P Det skadar ju inte att hoppas nu när jag misströstar lite inför även denna månad

    /Galadriel
  3. @ dag 18 av 24-27
    #2

    *s*

    håller tummarna för att det var så

    Min son har åtskilliga gånger sagt att jag har en bebis i magen - trots att vi inte alls haft verkstad. Tror helt enkelt det var önskedrömmar i hans fall. Han har beställt en lillebror *s*
    Fast då blir det ju synd om syrran så då får vi skaffa en lillasyster till henne också... TROR INTE DET!

    Tror inte han förstått att det är en bebis som kommer ut, inte en färdig lekkamrat
  4. 2
    *s* håller tummarna för att det var så

    Min son har åtskilliga gånger sagt att jag har en bebis i magen - trots att vi inte alls haft verkstad. Tror helt enkelt det var önskedrömmar i hans fall. Han har beställt en lillebror *s*
    Fast då blir det ju synd om syrran så då får vi skaffa en lillasyster till henne också... TROR INTE DET!

    Tror inte han förstått att det är en bebis som kommer ut, inte en färdig lekkamrat

Liknande trådar

  1. Något har hänt med sonen...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 19:07
  2. Hur sjutton får man sonen att läsa något
    By mamma24h in forum Dyslexi & dyskalkyli
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-26, 16:58
  3. Känner mig ratad av sonen
    By Krrrisso in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 20:26
  4. igår hade sonen något att
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 08:52
  5. bridz!har sonen något namn
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar