Jobberbjudande trots graviditeten
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Jobberbjudande trots graviditeten

    Skolan där jag praktiserar ringde för några timmar sedan och undrade om jag kunde ta ett vikariat fram till jullovet *s* Perfekt ju. 60% arbetstid och erfarenhet för framtida jobbsökningar. Blir väl tungt att kombinera med plugg och så där antar jag men what the heck det får fungera. Nu måste det bara gå igenom med min skola också. Så nu får ni gärna hålla en tumme för det också *s*
  2. 1
    Jobberbjudande trots graviditeten Skolan där jag praktiserar ringde för några timmar sedan och undrade om jag kunde ta ett vikariat fram till jullovet *s* Perfekt ju. 60% arbetstid och erfarenhet för framtida jobbsökningar. Blir väl tungt att kombinera med plugg och så där antar jag men what the heck det får fungera. Nu måste det bara gå igenom med min skola också. Så nu får ni gärna hålla en tumme för det också *s*
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Håller självklart två tummar! Det låter ju jättebra och som sagt bra att ha plus att du kanske har ett jobba där när du pluggat färdigt Hoppas att du inte blir för sliten bara och att du hinner vila innan bebisen kommer
  4. 2
    Håller självklart två tummar! Det låter ju jättebra och som sagt bra att ha plus att du kanske har ett jobba där när du pluggat färdigt Hoppas att du inte blir för sliten bara och att du hinner vila innan bebisen kommer
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Men så roligt!

    Det är ju jättebra att du hinner få lite erfarenhet nu innan du ska vara hemma med lillbebisen. Tänk bara på att du inte ska ta på dig FÖR mycket bara. Du är väl en väldigt engagerad person som inte bara låter saker bero. Kom ihåg att tänka på dig själv också. Du måste hinna varva ned lite också innan bebben kommer . Glöm inte det =)
  6. 3
    Men så roligt!

    Det är ju jättebra att du hinner få lite erfarenhet nu innan du ska vara hemma med lillbebisen. Tänk bara på att du inte ska ta på dig FÖR mycket bara. Du är väl en väldigt engagerad person som inte bara låter saker bero. Kom ihåg att tänka på dig själv också. Du måste hinna varva ned lite också innan bebben kommer . Glöm inte det =)
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Det är just det... men jag hoppas också det går att vila. Vi har beslutat att bonusarna inte firar jul här i år utan kommer nu på höstlovet och sedan på första vårlovet i stället så slipper vi fixa med julfirande här hemma. Vi kommer pallra oss iväg till min mamma och fira där. Så då blir det ju vila ordentligt om inte bebblon tänker komma för tidigt vill säga.
  8. 4
    Det är just det... men jag hoppas också det går att vila. Vi har beslutat att bonusarna inte firar jul här i år utan kommer nu på höstlovet och sedan på första vårlovet i stället så slipper vi fixa med julfirande här hemma. Vi kommer pallra oss iväg till min mamma och fira där. Så då blir det ju vila ordentligt om inte bebblon tänker komma för tidigt vill säga.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Bebblon får väl passa tiden som Alicia *s* Då hinner jag vila hela jullovet. Näe, men jag vet vad du menar och jag har faktiskt diskuterat saken både med Tomas, min mamma och min pappa då jag vet att jag förhastar mig iband och tar mig vatten över huvudet
  10. 5
    Bebblon får väl passa tiden som Alicia *s* Då hinner jag vila hela jullovet. Näe, men jag vet vad du menar och jag har faktiskt diskuterat saken både med Tomas, min mamma och min pappa då jag vet att jag förhastar mig iband och tar mig vatten över huvudet
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Vad roligt! Alltid kul att känna sig uppskattad! Men tror du att du kommer orka terminen ut?
    Självklart håller jag tummarna!
  12. 6
    Vad roligt! Alltid kul att känna sig uppskattad! Men tror du att du kommer orka terminen ut?
    Självklart håller jag tummarna!
  13. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7
    Grattis! Vad roligt!
    Håller självklart tummarna för att det går igenom med din skola, men inte sätter de sig på tvären när det gäller en sådan sak? Du har väl rätt att jobba var du vill samtidigt som de pluggar...? Eller missförstod jag saker och ting nu? Jaja, grattis och lycka till i alla fall! Det låter toppen tycker jag.

    Hur ska du göra med pluggandet när bebblon kommer förresten? (Du har säkert berättat det förr men i så fall har jag missat/glömt det.)
  14. 7
    Grattis! Vad roligt!
    Håller självklart tummarna för att det går igenom med din skola, men inte sätter de sig på tvären när det gäller en sådan sak? Du har väl rätt att jobba var du vill samtidigt som de pluggar...? Eller missförstod jag saker och ting nu? Jaja, grattis och lycka till i alla fall! Det låter toppen tycker jag.

    Hur ska du göra med pluggandet när bebblon kommer förresten? (Du har säkert berättat det förr men i så fall har jag missat/glömt det.)
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8
    Håller tummarna och hoppas verkligen att du orkar! Men du har väl mått bra denna graviditet också? Lycka till!!
  16. 8
    Håller tummarna och hoppas verkligen att du orkar! Men du har väl mått bra denna graviditet också? Lycka till!!
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    vi får se hur det går det bästa för eleverna är ju om de hittar ngn som kan jobba läsåret ut så klart!! Väntar svar nu
  18. 9
    vi får se hur det går det bästa för eleverna är ju om de hittar ngn som kan jobba läsåret ut så klart!! Väntar svar nu
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Anledningen till att de skulle kunna sätta sig på tvären är just att dte är min praktkplats och de har ngt avtal mellan sig om att man inte får praktisera på sin arbetsplats osv. Tror det inte är ngt problem dock. Tack för grattis så får vi se om dte verkligen blir av nu
  20. 10
    Anledningen till att de skulle kunna sätta sig på tvären är just att dte är min praktkplats och de har ngt avtal mellan sig om att man inte får praktisera på sin arbetsplats osv. Tror det inte är ngt problem dock. Tack för grattis så får vi se om dte verkligen blir av nu
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Mår oförskämt bra! Precis som förra.... dte är därför jag tror att denna förlossning kommer bli lika horribel som den andra Blä, blä, blä!!! varför i hela fridens dar kan det inte vara riskfritt med snitt????!!! buhuuuuuuu
  22. 11
    Mår oförskämt bra! Precis som förra.... dte är därför jag tror att denna förlossning kommer bli lika horribel som den andra Blä, blä, blä!!! varför i hela fridens dar kan det inte vara riskfritt med snitt????!!! buhuuuuuuu

Liknande trådar

  1. jobberbjudande..
    By Hunnisarna82 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 20:21
  2. Har fâtt ett jobberbjudande
    By Burk-Anna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 19:06
  3. Jobberbjudande?
    By -nin- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 18:29
  4. Jobberbjudande, vad ska jag välja???
    By ~Lillan~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 08:29
  5. Har fått jobberbjudande!
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 12:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar