Ulrika!
_0612 Decemberbarn
  1. LiZ.
    #1

    Ulrika!

    Var är du? Hur mar du?
  2. 1
    Ulrika! Var är du? Hur mar du?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    här är jag :-)

    Har haft så mycket att göra den senaste tiden att jag knappt hunnit titta in här. Har väl egentligen inte tid nu heller men jag försöker ta mig lite tid. Något kul måste man ju ha inte bara jobb.

    Tack för att du tänkte på mig. Man blir inte lite glad när man tittar in här och ser en efterlysning på sig själv
  4. 2
    här är jag :-) Har haft så mycket att göra den senaste tiden att jag knappt hunnit titta in här. Har väl egentligen inte tid nu heller men jag försöker ta mig lite tid. Något kul måste man ju ha inte bara jobb.

    Tack för att du tänkte på mig. Man blir inte lite glad när man tittar in här och ser en efterlysning på sig själv
  5. LiZ.
    #3

    Skönt att höra att allt är bra!

    Förstar att det är fullt upp med jobb etc. Har du nagot lov(typ höstlov el likn)eller är det full fart in i det sista? Det är inte lätt att kombinera seriös tankeverksamhet med graviditet-kommer ihag när jag jobbade förra graviditeten-fick koncentreramig som attan för att fixa jobbet-och da slutade jag ända 6 veckor före bf! Du gör det bra som kämpar pa med lektionerna!

    Jag jobbar ju inte men tycker ända att det är fullt upp med barn och aktiviteter och läxhjälp och allt som hör till. Tungt börjar det ju bli ocksa! ;-D

    Idag är faktiskt första dagen när jag känner att jag helst skulle ligga i soffa och äta och se nagon snyftig film sa att hormontararna far flöda fritt.. men men,ikväll kanske!

    Ha det gott!

    Linda
  6. 3
    Skönt att höra att allt är bra! Förstar att det är fullt upp med jobb etc. Har du nagot lov(typ höstlov el likn)eller är det full fart in i det sista? Det är inte lätt att kombinera seriös tankeverksamhet med graviditet-kommer ihag när jag jobbade förra graviditeten-fick koncentreramig som attan för att fixa jobbet-och da slutade jag ända 6 veckor före bf! Du gör det bra som kämpar pa med lektionerna!

    Jag jobbar ju inte men tycker ända att det är fullt upp med barn och aktiviteter och läxhjälp och allt som hör till. Tungt börjar det ju bli ocksa! ;-D

    Idag är faktiskt första dagen när jag känner att jag helst skulle ligga i soffa och äta och se nagon snyftig film sa att hormontararna far flöda fritt.. men men,ikväll kanske!

    Ha det gott!

    Linda

Liknande trådar

  1. Ulrika *OT*
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 18:28
  2. Ulrika?
    By Miot in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 19:28
  3. Ulrika!
    By awesome in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 13:43
  4. Ulrika!?
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 07:50
  5. Ulrika!!!
    By lärka in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 14:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar